دانلود رقابت های بسکتبال ان بی ای در بیست و چهارم مارس ۲۰۱۴

تاج گیبسون

لبرون جیمز دو امتیاز پایانی خود در مسابقه دیشب تیمش مقابل پورتلند تریل بلیزرس را در ۱۱٫۴ ثانیه مانده به پایان بازی، با یک حرکت لی آپ کسب کرد؛ دو امتیازی که با بلاک شدن شوت دیمین لیلارد توسط کریس باش، تبدیل به امتیازات پیروزی بخش هیت شد. دوین وید از میامی هیت در این مسابقه غایب بود تا نوزدهمین بازی فصل را از دست بدهد. البته غیبت وید به دلیل مصدومیت های معمول زانوی او نبود؛ مچ پای این بازیکن هفته گذشته در بوستون پیچ خورد. لامارکوس آلدریج از پورتلند نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر در این بازی غایب بود؛ این ششمین بازی متوالی بود که آلدریج از دست داد.
جواکیم نواه پس از پیروزی مقابل ایندیانا پیسرز گفت که رقابت در کنفرانس شرق فقط رقابت بین میامی و ایندیانا نیست و شیکاگو بولز این توانایی را دارد تا با هر تیمی رقابت کند. پس از این بازی وقتی از سرمربی بولز، تام فیبیدو در مورد اینکه آیا شانسی برای بازگشت درک رز در مرحله پلی آف وجود دارد، سوال شد، فیبیدو پاسخ داد: “خیر. رز به تمرینات میاد و تمریناتی انجام میده اما امسال نمی تونه بازی کنه.”
برای دانلود رقابت های بسکتبال ان بی ای در بیست و چهارم مارس ۲۰۱۴ از لینک های زیر استفاده کنید.
پسورد دانلود: www.basketball98.ir

مسابقه

رزولوشن

زبان

حجم

لینک اکسپرس لیچ

لینک داواس

هیت – تریل بلیزرس

۹۶۰ در ۵۴۰

انگلیسی

۹۹۳ مگ

دانلود

دانلود

بولز – پیسرز

۹۶۰ در ۵۴۰

انگلیسی

۱٫۰۵ گیگ

دانلود

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *