کوین دورنت و جو جانسون بهترین بازیکنان هفته NBA لقب گرفتند

جو جانسون - کوین دورنت

روز دوشنبه جو جانسون از بروکلین نتز و کوین دورنت از اکلاهما سیتی تاندر، به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند. دورنت و جانسون برای بازی هایی که از ۱۷ تا ۲۳ مارس انجام دادند موفق به کسب این عناوین شدند.
جو جانسون با کسب میانگین ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۳٫۵ پاس منجر به گل، تیمش را برای کسب ۴ برد در مسابقات این هفته رهبری کرد. فینیکس سانز و دالاس ماوریکس از جمله تیم هایی بودند که نتز در این هفته بر آنها غلبه کرد. جانسون در مسابقات این هفته ۱۴ شوت از ۲۴ شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کرد (۵۸٫۳ درصد). این بازیکن در پیروزی ۱۱۴ بر ۹۸ تیمش مقابل بوستون سلتیکس در روز ۲۱ مارس، ۶ شوت از ۸ پرتاب ۳ امتیازی خود را به ثمر رساند و ۲۷ امتیاز به دست آورد.
اکلاهما سیتی تاندر در بازی های این هفته با کمک کوین دورنت رکورد ۳ برد و ۰ باخت را به دست آورد. دورنت در هر سه مسابقه توانست ۳۵ امتیاز یا بیشتر به دست آورد. این بازیکن در مسابقات این هفته میانگین ۴۰٫۳ امتیاز (رتبه ۱ لیگ)، ۱۱٫۷ ریباند (رتبه ۴ کنفرانس) و ۶ پاس منجر به گل (رتبه ۱۰ مشترک کنفرانس) را ثبت کرد. دورنت مسابقات این هفته را با کسب ۵۱ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۷ پاس منجر به گل در بازی مقابل رپتورز، به پایان رساند. تاندر در این بازی با نتیجه ۱۱۹ بر ۱۱۸ به برتری رسید.
بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
پاول میلساپ از آتلانتا هاوکس، جیمز هاردن از هیوستون راکتس، زک رندولف از ممفیس گریزلیز، انتونی دیویس از نیو اورلئانز پلیکانز، کارملو انتونی از نیویورک نیکس، دی‌مارکوس کازینس از ساکرامنتو کینگز، تیاگو اسپلیتر از سن آنتونیو اسپرز و دمار دروزن از تورنتو رپتورز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *