کمبا واکر و کوین لاو بازیکنان هفته NBA لقب گرفتند

کمبا واکر و کوین لاو بازیکنان هفته NBA لقب گرفتند

روز دوشنبه، کمبا واکر از شارلوت بابکتز و کوین لاو از مینسوتا تیمبرولوز به عنوان بازیکنان هفته NBA در دو کنفرانس شرق و غرب لقب گرفتند. کسب این عناوین به دلیل بازی هایی است که این دو بازیکن از ۱۸ تا ۲۳ فوریه به نمایش گذاشتند.
کمبا واکر با میانگین ۲۲٫۵ امتیاز (رتبه ۷ مشترک کنفرانس)، ۸٫۸ پاس منجر به گل (رتبه ۲ کنفرانس) و ۵٫۵ ریباند، تیمش را برای ثبت رکورد ۴ برد و ۰ باخت در مسابقات این هفته رهبری کرد. این بازیکن به طور متوسط در هر مسابقه ۴۰٫۵ دقیقه در زمین بود که از این نظر در رده سوم کنفرانس قرار گرفت. واکر در ۳ مسابقه این هفته بیش از ۲۰ امتیاز به دست آورد و در یک مسابقه نیز به مرز ۳۰ امتیاز رسید. این بازیکن در پیروزی ۱۱۶ بر ۹۸ تیمش مقابل دیترویت پیستونز در ۱۹ فوریه ۲۰۱۴، ۲۴ امتیاز، ۱۶ پاس منجر به گل (بیشترین پاس منجر به گل دوران بازیش در لیگ) و ۵ ریباند کسب کرد.
کوین لاو با ثبت میانگین ۳۶٫۷ امتیاز (رتبه ۱ لیگ) و ۱۲٫۷ ریباند (رتبه ۴ لیگ)، به مینسوتا تیمبرولوز برای ثبت رکورد ۲ برد و ۱ باخت در مسابقات این هفته کمک کرد. این بازیکن در هر سه مسابقه این هفته در دو فاکتور امتیاز و ریباند دو رقمی شد. کوین لاو با کسب ۳۷ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل در پیروزی روز ۲۲ فوریه تیمش مقابل یوتا جاز، اولین تریپل دابل دوران حرفه ای خود در لیگ را به ثبت رساند. این بازیکن با ۴۷ دابل دابل، در صدر لیست بازیکنانی قرار دارد که در رقابت های این فصل بیشترین دابل دابل را به ثبت رسانده اند.
آل جفرسون از بابکتز، استفن کری از گلدن استیت، پاول جرج از پیسرز، جمال کرافورد و بلیک گریفین از کلیپرز، کریس باش، لبرون جیمز و دوین وید از میامی، کوین دورنت از اکلاهما، دیمین لیلارد از پورتلند، ایزیاه تامس از ساکرامنتو، کایل لوری از تورنتو و جان وال از ویزاردز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بازیکن برتر این هفته از رقابت ها بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *