انتخاب کریس باش و کوین دورانت به عنوان بازیکنان برتر هفته آخر سال ۲۰۱۳

انتخاب کریس باش و کوین دورانت به عنوان بازیکنان برتر هفته آخر سال 2013

کریس باش از میامی هیت و کوین دورانت از اکلاهما سیتی تاندر، امروز به عنوان بازیکنان برتر کنفرانس های شرق و غرب، در هفته آخر سال ۲۰۱۳ ان بی ای معرفی شدند. این دو نفر برای بازی هایی که از ۲۳ تا ۲۹ دسامبر انجام دادند توانستند این عناوین را کسب کنند.
میامی هیت با کمک کریس باش، در مسابقات این هفته، ۳ برد و ۱ باخت ثبت کرد. پیروزی های این هفته هیت مقابل، آتلانتا هاوکس، لس آنجلس لیکرز و پورتلند تریل بلیزرس به دست آمد. باش در بازی های این هفته میانگین ۲۲٫۳ امتیاز، ۸ ریباند (رتبه ۱۰ ام مشترک کنفرانس)، ۱٫۷۵ بلاک شات و ۱٫۲۵ پاس منجر به گل به دست آورد. این بازیکن در دو دیدار توانست در دو فاکتور امتیاز و ریباند، دو رقمی شود. نقطه عطف این بازیکن در مسابقات این هفته، کسب ۳۷ امتیاز و ۱۰ ریباند در پیروزی ۱۰۸ بر ۱۰۷ روز ۲۸ دسامبر تیمش مقابل پورتلند بود؛ مسابقه ای که پرتاب سه امتیازی ثانیه پایانی باش، نتیجه آن را به نفع هیت تغییر داد.
کوین دورانت با متوسط ۳۲ امتیاز (رتبه ۱ لیگ)، ۱۰٫۷ ریباند (رتبه ۱۰ کنفرانس) و ۵٫۷ پاس منجر به گل، تاندر را برای کسب ۳ برد در بازی های این هفته رهبری کرد. این بازیکن ۵۷٫۴ درصد شوتهایش را وارد سبد کرد. دورانت در بازی مقابل شارلوت و هیوستون دو دابل دابل پی در پی (امتیاز و ریباند) انجام داد. او با به ثمر رساندن ۹ شوت از ۱۶ شوت سه امتیازی خود در این هفته، ۵۲٫۹ درصد شوت های سه امتیازی خود را وارد سبد کرد تا درصد شوت های ۳ امتیازی خود در مسابقات این فصل را به ۴۲٫۶ برساند که بهترین رکورد او در طول دوران بازیش در لیگ است.
بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته بودند:
استفن کری از گلدن استیت واریورز، کریس پاول و بلیک گریفین از لس آنجلس کلیپرز، زک رندولف از ممفیس گریزلیز، لبرون جیمز از میامی هیت، کوین لاو از مینسوتا تیمبرولوز، ارون آفلالو از اورلاندو مجیک، مایلز پلاملی از فینیکس سانز و کایل لَوری از تورنتو رپتورز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *