لبرون جیمز و کوین دورانت عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA را کسب کردند

لبرون جیمز و کوین دورانت عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA را کسب کردند

لبرون جیمز از میامی هیت و کوین دورانت از اکلاهما سیتی تاندر ، عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در دو کنفرانس شرق و غرب را کسب کردند . این دو بازیکن برای بازی هایی که از ۲۵ نوامبر تا ۱ دسامبر انجام دادند موفق به کسب این عناوین شدند .
لبرون جیمز با ثبت متوسط امتیاز ۲۹ ، بهترین متوسط امتیاز در این هفته از رقابت های لیگ را کسب کرد . او همچنین ۶۰ درصد شوت ها و ۴۶٫۷ درصد پرتاب های سه امتیازی خود را وارد سبد کرد تا به میامی برای کسب ۴ برد ، در بازی های این هفته کمک کند . جیمز در هر ۴ بازی این هفته حداقل ۲۵ امتیاز آورد که بیشترین تعداد بازی متوالی در این فصل است که او توانسته در آنها حداقل ۲۵ امتیاز کسب کند . لبرون همچنین متوسط ۶ ریباند ، ۴٫۸ پاس منجر به گل و ۱٫۵ توپ ربایی را نیز در مسابقات این هفته به دست آورد .
کوین دورانت هم تیمش را برای کسب ۳ پیروزی در بازی های این هفته هدایت کرد . او با متوسط ۲۷ امتیاز ، رتبه دوم کنفرانس غرب را به دست آورد . دورانت همچنین متوسط ۱۲ ریباند (رتبه ۵ کنفرانس) و ۷ پاس منجر به گل (رتبه ۱۱ کنفرانس) را به نام خود ثبت کرد . این بازیکن در بازی های این هفته ۲ دابل دابل به دست آورد و در پیروزی ۱۱۳ بر ۱۰۳ تیمش مقابل مینسوتا ، با کسب ۳۲ امتیاز ، ۱۲ پاس منجر به گل و ۱۰ ریباند ، تریپل دابل کرد .
تای لاوسن از دنور ، آندره دراموند از دیترویت ،استفن کوری از گلدن استیت ،چندلر پارسونز از هیوستون ، پاول جرج از ایندیانا و جان وال از واشنگتن دیگر بازیکنانی بودند که شانس کسب عنوان Player of the Week در این هفته از رقابت ها را داشتند .

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. حمیدرضا گفت:

    عکسش بره امساله؟

  2. فک نمیکنم.
    هیکل جیمز کجا!؟ هیکل دورانت کجا؟!دورانت رو بذار یه طرف یه دونه چوب شورم بذار یه طرف دیگه فرقی نمیکنن باهم!!!
    جیمز از هر نظر از دورانت سر تره و تو بازیکنای غیر از سلتیکس بجز پیرس و گارنت من از لبرون جیمز خوشم میاد و امیدوارم که هر چه سریع تر رکورد برایانت و جردنو بشکونه.

  3. erfan24 گفت:

    Hey boston to nazar nadi mimiri?————————-

    • admin گفت:

      نظر شما ویرایش شد.
      دوست عزیز در صورتی که نظری داری نظرت رو بدون توهین به دیگران مطرح کن .در غیر این صورت نظرت پاک خواهد شد.

  4. حمیدرضا گفت:

    دورانت توانایی های خودش رو داره و جیمز هم توانایی های خودش نباید کسی رو مسخره کرد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *