پاول پیرس به جمع مصدومین بروکلین نتز پیوست

پاول پیرس به جمع مصدومین بروکلین نتز پیوست

پاول پیرس به دلیل شکستگی یکی از استخوان های دست راست ، ۲ تا ۴ هفته قادر به بازی برای بروکلین نتز نخواهد بود . از دست دادن پیرس ، یکی از بدترین اتفاق های ممکن برای نتز است که این روزها با مصدومیت های گوناگون بازیکنانش دست به گریبان است .
تیم نتز روز دوشنبه اعلام کرد شکستگی پیرس از ناحیه استخوان متاکارپ انگشت وسط دست راست است ؛ دستی که دست شوت زنی پیرس است . این بازیکن در نیمه اول بازی روز جمعه تیمش مقابل هیوستون مصدوم شده است .
پیرس در اولین فصل حضورش در بروکلین عملکرد خوبی نداشته است ، اما نتز که این روزها نتایج ضعیفی به دست می آورد به سختی می تواند با نبود این بازیکن کنار بیاید ؛ حتی اگر او عملکرد خوبی نداشته باشد . گرچه بروک لوپز (سنتر نتز) تازه به ترکیب این تیم بازگشته است اما آنها همچنان درون ویلیامز ، آندری کیریلنکو و جیسون تری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند .
پیرس در این فصل از رقابت ها در حال گذراندن بدترین فصل از دوران ۱۶ ساله حضورش در لیگ است . او متوسط ۱۲٫۴ امتیاز را به ثبت رسانده و تنها ۳۶٫۸ درصد شوت های خود را وارد سبد کرده است که بدترین آمار برای بازیکنی است که لقب دومین بازیکن امتیاز آور تاریخ بوستون سلتیکس را یدک می کشد .
تیم نتز تا به اینجای لیگ رکورد ۵ برد و ۱۲ باخت را ثبت کرده و در منطقه آتلانتیک به سختی بالاتر از نیکس قرار گرفته است . جو جانسون تنها بازیکن استارتر در ترکیب نتز است که در همه بازی های این تیم حضور داشته است ؛ ترکیبی که مجموع حقوق و مالیات لوکس حقوق آنها بیش از ۱۸۰ میلیون دلار برای مالک روس نتز آب خورده است .
به این ترتیب پیرس که در ابتدای فصل کل کل های زیادی با بازیکنان نیکس داشت ، بازی روز پنج شنبه تیمش مقابل این تیم را از دست داد . علاوه بر آن نتز در هفته آینده باید با سلتیکس و کلیپرز دیدار کند و با توجه به مصدومیت پیرس ، او شانس حضور در برابر تیم سابق و مربی سابقش را از دست داد .
پیرس ۳۶ ساله تنها ۲۷ درصد پرتاب های سه امتیازی خود در این فصل از رقابت ها را وارد سبد کرده است .

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *