انتخاب پاول جرج و کوین دورانت به عنوان بازیکنان برتر ماه NBA

انتخاب پاول جرج و کوین دورانت به عنوان بازیکنان برتر ماه NBA

پاول جرج از ایندیانا و کوین دورانت از اکلاهما ، به عنوان بازیکنان برتر ماه NBA در کنفرلنس های شرق و غرب انتخاب شدند . این دو بازیکن برای بازی هایی که در ماه های اکتبر و نوامبر ۲۰۱۳ انجام دادند توانستند این عناوین را کسب کنند .
پاول جرج پیسرز را برای ثبت رکورد ۱۵ برد و ۱ باخت ، که بهترین رکورد لیگ در این ماه بود ، رهبری کرد . این بازیکن در هر ۱۶ بازی این ماه امتیازات دو رقمی ثبت کرد و این در حالی بود که در ۱۳ بازی توانست ۲۰ امتیاز یا بیشتر به دست آورد . جرج با متوسط ۲۳٫۶ امتیاز رتبه ۵ لیگ را به خود اختصاص داد و با متوسط ۲٫۱۳ توپ ربایی به طور مشترک در رده هفتم ان بی ای قرار گرفت . وی در رقابت های این ماه همچنین ۶٫۱ ریباند و ۳٫۳ پاس منجر به گل کسب کرد . او در نیمه دوم مسابقات این ماه به طور متوسط ۱۴٫۸ امتیاز به دست آورد و ۵۱ درصد شوت های خود را به ثمر رساند . این بازیکن در دو بازی متوالی مقابل کلیولند و دیترویت در ۲ و ۵ نوامبر ، دابل دابل کرد .(دانلود هایلایت های پاول جرج در ماه نوامبر)

کوین دورانت نیز به اکلاهما سیتی تاندر برای ثبت ۱۱ برد و ۳ باخت در شروع فصل کمک کرد . این تیم در بازی های خانگی این ماه رکورد ۸ برد و ۰ باخت را به ثبت رساند که بهترین شروع خانگی این تیم از زمانی که از سیاتل به اکلاهما منتقل شده است ، می باشد . دورانت با متوسط ۲۸٫۳ امتیاز ، بهترین متوسط امتیاز را در بین همه بازیکنان لیگ به ثبت رساند . این بازیکن در ۶ بازی حداقل ۳۰ امتیاز کسب کرد . دورانت در پیروزی ۱۰۱ بر ۹۸ تیمش مقابل یوتا در ۳۰ اکتبر، با کسب ۴۲ امتیاز ، بیشترین امتیاز این فصل خود در یک مسابقه را به ثبت رساند . این بازیکن در بازی های این ماه ۶ بار دابل دابل کرد .(دانلود هایلایت های کوین دورانت در ماه نوامبر)

بازیکنان زیر دیگر بسکتبالیست هایی بودند که شانس کسب عنوان بازیکن برتر ماه ان بی ای را داشتند :
استفن کوری از واریورز ، دوایت هاوارد از راکتس ، لبرون جیمز از هیت ، راسل وستبروک از تاندر ، ارون آفلالو از مجیک و لامارکوس آلدریج از بلیزرس .

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. امسال به شانس پاول جرج واسه MVP نسبت به به بقیه بیشتره و با اینکه امتیازاتش مث دورانت ۳۰ به بالا نیست ولی کار خودشو به نحو احسن انجام میده دمش گرم.
    به این بازیکنا که هر ماه به عنوان بهترین بازیکن انتخاب میشن چیزی میدن یا فقط اسمی ازشون میبرن؟؟؟؟؟

    • admin گفت:

      تا اونجا که اطلاع دارم از طرف شرکت اسپانسر ، به جاهایی (موسسه های خیره ، مدرسه ها و …) که بازیکنای برنده این جایزه معرفی می کنه ، مبلغی پرداخت میشه .

  2. kobe گفت:

    جرج اصلا شانس mvp نیست چون امسال کوین و کارملو و البته لبران خیلی شانس بالایی برای این جایزه دارند تا این بازیکنان هستن امکان نداره جرج جایزه ای ببره البته نباید از برایانت و بازگشت با شکوهش غافل شد که شانس برد این جایزه رو داره اما نه اندازه بقیه چون بازی های زیادی رو از دست داده

  3. برایانت دورش تموم شد هر چی که آورده ماله گذشته بوده.دیگه اسم برایانت نیارین که خز شده.
    عشق است سلتیکس

  4. rock2god گفت:

    کوین الگوی من تو بازیه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *