نتایج دیدارهای ان بی ای در سوم دسامبر ۲۰۱۳

نتایج دیدارهای ان بی ای در سوم دسامبر 2013

پیروزی فیلادلفیا ، اکلاهما و گلدن استیت و شکست میامی ، از مهم ترین نتایج دیدارهای ان بی ای در سوم دسامبر ۲۰۱۳ بود .
در یکی از مسابقات امروز ، فیلادلفیا سونی سیکسرز در دیداری که تاریخی شد با نتیجه ۱۲۶ بر ۱۲۵ اورلاندو مجیک را شکست داد . در این مسابقه که ۲ وقت اضافه داشت ، برای اولین بار در تاریخ NBA دو بازیکن سال اولی – مایکل کارتر ویلیامز و ویکتور اولادیپو – در یک بازی تریپل دابل کردند . کارتر ویلیامز از فیلادلفیا در این مسابقه ۲۷ امتیاز ، ۱۲ ریباند ، ۱۰ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی کسب کرد . ویکتور اولادیپو از اورلاندو نیز توانست در این مسابقه ۲۶ امتیاز ، ۱۰ ریباند ، ۱۰ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد . ارون آفلالو از مجیک نیز با کسب ۴۳ امتیاز ، بیشترین امتیاز دوران بازی خود در لیگ را به دست آورد .
میامی هیت در شب غیبت دوین وید با نتیجه ۹۷ بر ۱۰۷ مغلوب دیترویت پیستونز شد تا در کسب یازدهمین برد متوالی ناکام بماند . وید در این مسابقه به دلیل درد زانو غایب بود . امتیازات پیستونز در این مسابقه بین بازیکنان این تیم تقسیم شد ؛ به طوری که ۷ بازیکن این تیم موفق به کسب امتیازات دو رقمی شدند .
ساکرامنتو کینگز در خانه با نتیجه ۹۵ بر ۹۷ مغلوب اکلاهما سیتی تاندر شد . کوین دورانت از اکلاهما با کسب ۲۷ امتیاز ، ۱۱ ریباند ، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ، بهترین بازیکن این مسابقه بود .
در آخرین مسابقه امروز ، گلدن استیت واریورز در اوراکل آرنا با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۳ تورنتو رپتورز را از پیش رو برداشت . استفن کوری از واریورز با کسب ۲۷ امتیاز ، ۱۰ پاس منجر به گل ، ۵ توپ ربایی و ۳ ریباند ، ستاره این بازی بود .
نتایج دیدارهای ان بی ای در سوم دسامبر ۲۰۱۳ را در جدول زیر مشاهده می کنید .

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۱۲۵-۱۲۶

اورلاندو مجیک

دانلود

بوستون سلتیکس

۱۰۰-۱۰۸

میلواکی باکز

دانلود

بروکلین نتز

۱۱۱-۸۷

دنور ناگتز

دانلود

میامی هیت

۱۰۷-۹۷

دیترویت پیستونز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۹۱-۱۱۰

فینیکس سانز

دانلود

دالاس ماوریکس

۸۲-۸۹

شارلوت بابکتز

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۹۷-۹۵

اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

گلدن استیت واریورز

۱۰۳-۱۱۲

تورنتو رپتورز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. kobe گفت:

    سلام تایسون چندلر کی میتونه برای نیویورک بازی کنه؟

  2. یه خبر خوب واسه همه بسکتبالیستا به ویژه طرفداران روندو و سلتیکس دانی اینج گفته که روندو احتمالا تا یه ماه دیگه به مسابقات برگرده و بعد از فراز و نشیبای که این فصل داشتیم بتوتیم روح سلتیکس رو دوباره برگردونیم به تیم.
    سلتیکس هورا

  3. محمد گفت:

    be omid piroozi miami dar bazi haie aiande

  4. حمیدرضا گفت:

    واقعا حیف شد میامی باخت

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *