فرانک وگل و تری استاتس ؛ مربیان برتر NBA در ماه های اکتبر و نوامبر

فرانک وگل و تری استاتس ؛ مربیان برتر NBA در ماه های اکتبر و نوامبر

فرانک وگل ؛ سرمربی ایندیانا و تری استاتس ؛ سرمربی پورتلند ، روز دوشنبه به عنوان مربیان برتر NBA دو کنفرانس شرق و غرب در ماه های اکتبر و نوامبر انتخاب شدند .
ایندیانا تحت هدایت وگل در بازی های این ماه ، ۱۵ برد و ۱ باخت کسب کرد . این تیم فصل را با ۹ برد متوالی آغاز کرد که بهترین شروع فصل در تاریخ این باشگاه است ؛ ضمن اینکه رکورد تعداد پیروزی های متوالی این تیم نیز محسوب می شود . پیسرز همچنین در بازی های خانگی رکورد ۹ برد و ۰ باخت را به ثبت رساند که چنین اتفاقی در شروع فصل ، در تاریخ این باشگاه بی سابقه است . حریفان ایندیانا به طور متوسط در هر بازی ۸۵٫۶ امتیاز کسب کرده و تنها ۳۸٫۷ درصد شوت های خود را وارد سبد کرده اند و ایندیانا در این دو فاکتور در صدر تیم های NBA قرار دارد . بازیکنان ایندیانا با ثبت ۱۲۱ بلاک شات در بازی های این ماه ، رکورد دار لیگ هستند . آنها همچنین حریفان خود را با متوسط اختلاف امتیاز ۱۱٫۴ ، پشت سر گذاشته اند .
تری استاتس نیز پورتلند را برای ثبت رکورد ۱۳ برد و ۳ باخت در بازی های این ماه رهبری کرد . این تیم در بازی های این ماه ۱۱ برد متوالی کسب کرد که چهارمین رکورد بردهای متوالی در تاریخ این باشگاه است . تریل بلیزرس در ۷ بازی متوالی خارج از خانه به پیروزی رسید . این تیم در تاریخ ۱ نوامبر با پیروزی ۱۱۳ بر ۹۸ مقابل ناگتز ، اولین پیروزی خارج از خانه خود مقابل این تیم از دسامبر ۲۰۰۷ را به دست اورد . در تاریخ ۱۵ نوامبر و با پیروزی ۱۰۹ بر ۹۶ مقابل سلتیکس ، اولین پیروزی در بوستون از ماه مارس سال ۲۰۰۴ برای پورتلند رقم خورد .
مربیان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان مربی برتر ماه نوامبر بودند :
کوین مک هیل از راکتس ،داک ریورز از کلیپرز ، اریک اسپولسترا از هیت ،اسکات بروکس از تاندر و گِرِگ پوپویچ از اسپرز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *