نتایج دیدارهای NBA در ۹ نوامبر ۲۰۱۳

نتایج دیدارهای NBA در 9 نوامبر 2013

دیدارهای NBA در ۹ نوامبر ۲۰۱۳، با شکست های خانگی مدعیان پیگیری شد.
در یکی از مسابقات امروز بروکلین نتز در بارکلیز سنتر میزبان ایندیانا پیسرز بود که این بازی را با نتیجه ۹۱ بر ۹۶ به حریف واگذار کرد.پاول جرج از ایندیانا در این مسابقه ۲۴ امتیاز، ۶ ریباند و ۲ پاس منجر به گل کسب کرد تا تیمش به رکورد ۷ برد و ۰ باخت در این فصل دست یابد؛ کسب ۷ برد متوالی در آغاز فصل، در تاریخ باشگاه ایندیانا بی سابقه است.
کلیولند کاوالیرز با شوت ثانیه پایانی کایری ایروینگ در وقت اضافه دوم، با نتیجه ۱۲۷ بر ۱۲۵ فیلادلفیا سونتی سیکسرز را شکست داد تا انتقام شکست دیروز مقابل این تیم را بگیرد.ایروینگ در لحظات پایانی کوارتر چهارم و پایان وقت اضافه اول نیز این شانس را داشت که پیروزی را برای تیمش به ارمغان بیاورد، اما در این کار ناموفق بود و سرانجام در ۰٫۶ ثانیه مانده به پایان وقت اضافه دوم، به به ثمر رساندن شوت لی آپ خود توانست شکست را به سیکسرز تحمیل کند.ایروینگ با کسب ۳۹ امتیاز، ۱۲ پاس منجر به گل و ۵ ریباند، ستاره این بازی بود.
میامی هیت در خانه، مقابل حریف دیرینه خود  بوستون سلتیکس، با اختلاف یک امتیاز تن به شکست داد.جف گرین از بوستون با به ثمر رساندن ۳ امتیازی Buzzer Beater خود، نتیجه بازی را به ۱۱۱ بر ۱۱۰ به نفع تیمش تغییر داد و تماشاچیان امریکن ایرلاینز آرنا را به سکوت واداشت.این بازیکن در این دیدار ۲۴ امتیاز، ۵ ریباند و ۲ پاس منجر به گل کسب کرد.
هیوستون راکتس در خانه میزبان لس آنجلس کلیپرز بود که در پایان با نتیجه ۹۴ بر ۱۰۷ مغلوب حریف شد.جی جی ردیک و بلیک گریفین، هر کدام در این دیدار ۲۲ امتیاز برای کلیپرز کسب کردند.
نتایج دیدارهای NBA در ۹ نوامبر ۲۰۱۳ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

تورنتو رپتورز

۹۱-۱۱۵

یوتا جاز

دانلود

آتلانتا هاوکس

۹۴-۱۰۴

اورلاندو مجیک

دانلود

بروکلین نتز

۹۶-۹۱

ایندیانا پیسرز

دانلود

کلیولند کاوالیرز

۱۲۵-۱۲۷

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

میامی هیت

۱۱۱-۱۱۰

بوستون سلتیکس

دانلود

هیوستون راکتز

۱۰۷-۹۴

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۹۰-۱۰۸

گلدن استیت واریورز

دانلود

میلواکی باکز

۹۱-۸۳

دالاس ماوریکس

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۹۶-۸۵

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *