نتایج دیدارهای NBA در هجده نوامبر

عکس مسابقات NBA-تایسون چندلر

در مهمترین بازی های NBA در هجده نوامبر تیم های نیکس،نتز،دیترویت و لیکرز حریفان خود را مغلوب کردند.در یکی از بازی های امروز نیویورک نیکس در مدیسون اسکوئر گاردن (سالن اختصاصی نیکس) با نتیجه ۸۸ بر ۷۶ ایندیانا پیسرز را شکست داد.در این دیدار کارملو انتونی با کسب ۲۶ امتیاز،۹ ریباند و ۲ توپ ربایی ستاره تیمش بود.
دیگر تیم ایالت نیویورک یعنی بروکلین نتز نیز بازی دیشب خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.این تیم که دیشب مهمان ساکرامنتو کینگز بود توانست با نتیجه ۹۹ بر ۹۰ این تیم را مغلوب کند تا پنجمین برد متوالی خود را به دست آورد.در این مسابقه درون ویلیامز از نتز با کسب ۱۴ امتیاز،۱۰ پاس منجر به گل،۵ ریباند و ۲ توپ ربایی یکی از عوامل برد تیمش بود.
دیترویت پیستونز در خانه با نتیجه ۱۰۳ بر ۸۳ بوستون سلتیکس را مغلوب کرد.در این مسابقه گرگ مونرو از دیترویت موفق به کسب ۲۰ امتیاز،۱۳ ریباند،۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی شد تا تیمش بعد از ثبت ۹ شکست در این فصل،دومین پیروزی خود را به دست آورد.
و بالاخره در یکی از بازی های حساس دیشب لس آنجلس لیکرز با درخشش برایانت و هاوارد در خانه با نتیجه ۱۱۹ بر ۱۰۸ هیوستون راکتز را مغلوب کرد.دوایت هاوارد در این دیدار ۲۸ امتیاز،۱۳ ریباند و ۳ بلاک شات را به نام خود ثبت کرد.برایانت نیز موفق به کسب ۲۲ امتیاز،۱۱ ریباند،۱۱ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی شد تا نخستین تریپل دابل این فصل خود را به ثبت برساند.
نتایج دیدارهای NBA در هجده نوامبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

هایلایت

نیویورک نیکس

۷۶-۸۸

ایندیانا پیسرز

دانلود

تورنتو رپتورز

۸۶-۹۷

اورلاندو مجیک

دانلود

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۷۹-۸۶

کلیولند کاوالیرز

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۹۹-۹۰

بروکلین نتز

دانلود

اکلاهاما سیتی فاندر

۱۰۹-۱۱۹

گلدن استیت واریورز

دانلود

دیترویت پیستونز

۸۳-۱۰۳

بوستون سلتیکس

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس

۹۴-۱۰۲

شیکاگو بولز

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۱۰۸-۱۱۹

هیوستون راکتز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *