انتخاب کوین دورنت و پاول میلساپ به عنوان بازیکنان هفته NBA

انتخاب کوین دورنت و پاول میلساپ به عنوان بازیکنان هفته NBA

روز دوشنبه کوین دورنت از اکلاهما سیتی تاندر و پاول میلساپ از آتلانتا هاوکس به عنوان بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های غرب و شرق انتخاب شدند. این دو نفر برای بازی هایی که از ۲۰ تا ۲۶ ژانویه انجام دادند توانستند این عناوین را به دست آورند.
میلساپ با به ثمر رساندن ۵۰٫۸ درصد شوتهایش در بازی های این هفته، میانگین ۲۱٫۳ امتیاز (رتبه ۹ کنفرانس) را به دست آورد.این بازیکن همچنین متوسط ۷٫۳ ریباند، ۳٫۸ پاس منجر به گل، ۲٫۵ توپ ربایی (رتبه ۵ کنفرانس) و ۲ بلاک شات (رتبه ۴ کنفرانس) را به ثبت رساند تا تیمش در بازی های این هفته رکورد ۳ برد و ۱ باخت را بر جای بگذارد. میلساپ در پیروزی خارج از خانه تیمش مقابل اورلاندو مجیک در ۲۲ ژانویه، ۵ بلاک شات کسب کرد. کسب ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند و ۴ پاس منجر به گل توسط این بازیکن در بازی تیمش برابر میامی هیت، از عوامل پیروزی آتلانتا برابر قهرمان فصل گذشته در ۲۰ ژانویه بود.
کوین دورنت در ۳ برد از ۴ پیروزی هفته‌ی تیمش، رهبری اکلاهما را بر عهده داشت. این بازیکن به دلیل مصدومیت شانه در پیروزی ۱۰۱ بر ۸۳ تاندر مقابل سلتیکس در ۲۴ ژانویه غایب بود. دورنت با ثبت میانگین ۳۸ امتیاز در بازی های این هفته، بهترین متوسط امتیاز لیگ را به نام خود ثبت کرد. او همچنین ۸٫۷ ریباند و ۶٫۳ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. او در بازی ۲۵ ژانویه‌ی تاندر مقابل فیلادلیا، با کسب ۳۲ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل، تریپل دابل کرد.
بازیکنان زیر دیگر افرادی بودند که شانس کسب عنوان بازیکن هفته را داشتند:
میرزا تلتویچ از نتز، آل جفرسون از بابکتز، استفن کری از واریورز، زک رندولف از گریزلیز، کریس باش و لبرون جیمز از هیت، انتونی دیویس از پلیکنز، کارملو انتونی از نیکس و ترنس راس و دمار دروزان از رپتورز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *