کارملو انتونی و کوین دورنت؛ بهترین بازیکنان ژانویه ۲۰۱۴

کارملو انتونی و کوین دورنت؛ بهترین بازیکنان ژانویه 2014

کارملو انتونی از نیویورک نیکس و کوین دورنت از اکلاهما سیتی، عنوان بهترین بازیکنان کنفرانس های شرق و غرب در ماه ژانویه ۲۰۱۴ را کسب کردند.
کارملو انتونی با مینگین ۲۸٫۷ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن کنفرانس شرق در این ماه بود. این بازیکن همچنین میانگین ۹ ریباند (رتبه ۹ کنفرانس) و ۳۷٫۷ دقیقه (رتبه ۳ کنفرانس) را در رقابت های این ماه ثبت کرد تا تیمش به رکورد ۱۰ برد و ۶ باخت در مسابقات این ماه دست یابد. نیکس رقابت های ماه ژانویه را با کسب ۴ برد متوالی به اتمام رساند. ملو ۴۹٫۴ درصد از شوت های سه امتیازی خود در این ماه را وارد سبد کرد تا از این نظر در رده ششم لیگ قرار گیرد. این بازیکن در این ماه ۴۴ شوت سه امتیازی وارد سبد کرد. او در پنج مسابقه توانست دابل دابل (امتیاز – ریباند) کند و در ۱۲ بازی از ۱۶ مسابقه، به مرز ۲۵ امتیاز رسید. کارملو با کسب ۶۲ امتیاز در پیروزی ۱۲۵ بر ۹۶ تیمش مقابل شارلوت در ۲۴ ژانویه، رکورد بیشترین امتیاز کسب شده توسط یک بازیکن نیکس را از آنِ خود کرد و علاوه بر آن رکورد بیشترین امتیاز کسب شده در یک بازی در سالن مدیسون اسکوئر گاردن را نیز به دست آورد. (دانلود هایلایت های انتونی در ماه ژانویه)
کوین دورنت با مینگین ۳۵٫۹ امتیاز (رتبه ۱ لیگ، ۳۸٫۳ دقیقه (رتبه ۵ کنفرانس)، ۱٫۶۳ توپ ربایی (رتبه ۸ مشترک کنفرانس) و به ثمر رساندن ۵۴٫۹ درصد از شوتهایش (رتبه ۱۰ کنفرانس) به تیمش برای ثبت ۱۳ برد و ۴ باخت در رقابت های این ماه کمک کرد و برای سومین ماه متوالی، عنوان بهترین بازیکن کنفرانس غرب را به دست آورد. این بازیکن در ۱۶ مسابقه از ۱۷ بازی تیمش در این ماه حاضر بود و در همه مسابقات، ۲۰ امتیاز یا بیشتر کسب کرد. او در ۱۳ مسابقه توانست ۳۰ امتیاز یا بیشتر کسب کند و پنج بار نیز موفق به ثبت ۴۰ امتیاز یا بیشتر شد. بهترین عملکرد این بازیکن از نظر امتیاز آوری، در مسابقه‌ی روز ۱۷ ژانویه‌ی تیمش مقابل گلدن استیت حاصل شد؛ دورنت در آن مسابقه ۵۴ امتیاز به دست آورد تا بیشترین امتیاز دوران بازی خود در لیگ را ثبت کند. (دانلود هایلایت های دورنت در ماه ژانویه)
بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بازیکن برتر ماه در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
جو جانسون از نتز، آل جفرسون از بابکتز، ترنس جونز از راکتس، پاول جرج و لنس استیفنسن از پیسرز، بلیک گریفین از کلیپرز، مایک کانلی از گریزلیز، لبرون جیمز از هیت، کوین لاو از تیمبرولوز و لامارکوس آلدریج از بلیزرس.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    ادمین چرا من نمی تونم از سایت nba ویدیو دانلود کنم با تشکر .

    • admin گفت:

      این مشکل گاهی اوقات وجود داره.
      برای دانلود ویدئوها می تونید تو یکی از آپلود سنتر های رایگان مثل uploadboy.com ثبت نام کنید و بعد لینک ویدئوها رو از طریق remote، آپلود کنید تو آپلود سنتر و از اونجا دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *