انتخاب کارملو انتونی و دی‌مارکوس کازینس به عنوان بازیکنان هفته NBA

انتخاب کارملو انتونی و دی‌مارکوس کازینس به عنوان بازیکنان هفته NBA

کارملو انتونی از نیویورک نیکس و دی‌مارکوس کازینس از ساکرامنتو کینگز، به عنوان بازیکنان هفته کنفرانس های شرق و غرب NBA، انتخاب شدند. این دو بازیکن برای بازی هایی که از ۶ تا ۱۲ ژانویه انجام دادند موفق به کسب این عناوین شدند.
تیم نیکس با رهبری انتونی در مسابقات این هفته رکورد ۳ برد و ۰ باخت را به ثبت رساند؛ پیروزی های این تیم در مقابل دیترویت پیستونز، میامی هیت و نیواولئانز پلیکانز به دست آمد. ملو در بازی های این هفته میانگین ۲۷ امتیاز و ۲٫۳۳ توپ ربایی را به ثبت رساند تا در هر دو فاکتور در رده دوم کنفرانس شرق قرار گیرد. او همچنین در هر بازی به طور متوسط ۳۹٫۲ دقیقه در میدان بود که از این نظر در رده سوم کنفرانس قرار گرفت. این بازیکن در پیروزی ۱۰۲ بر ۹۲ تیمش مقابل هیت در ۹ ژانویه ۱۲ شوت از ۲۴ شوت خود را وارد سبد کرد و با کسب ۲۹ امتیاز، ۸ ریباند و ۵ پاس منجر به گل، ستاره بازی بود. نیکس پس از آغاز نا امید کننده ای که در این فصل از رقابت ها داشت، در چند بازی اخیر و با بازگشت بازیکنان مصدومی چون فلتون به ترکیب، نتایج خوبی کسب کرده است.
ساکرامنتو کینگز نیز همانند نیکس در این هفته از رقابت ها ۳ پیروزی کسب کرد؛ بردهایی که برابر پورتلند، اورلاندو و کلولند به دست آمد. دی‌مارکوس کازینس در سه مسابقه این هفته متوسط ۲۵ امتیاز (رتبه ۷ کنفرانس)، ۱۲٫۷ ریباند (رتبه ۲ کنفرانس) و ۳۷٫۲ دقیقه (رتبه ۸ کنفرانس) را به ثبت رساند. این بازیکن در هر سه دیدار این هفته در دو فاکتور امتیاز و ریباند دو رقمی شد و در ۱۰ بازی اخیر توانسته است دابل دابل کند.
جو جانسون از نتز، تای لاوسن از ناگتز، جاش اسمیت از پیستونز، درن کالیسون و بلیک گریفین از کلیپرز، مایک کانلی از گریزلیز،لامارکوس آلدریج از بلیزرس و تیم دانکن از سن آنتونیو دیر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن این هفته از رقابت های لیگ NBA بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *