انتخاب کایری ایروینگ و لامارکوس آلدریج به عنوان بازیکنان هفته NBA

انتخاب کایری ایروینگ و لامارکوس آلدریج به عنوان بازیکنان هفته NBA

کایری ایروینگ از کلیولند کاوالیرز و لامارکوس آلدریج از پورتلند تریل بلیزرس، روز دوشنبه به عنوان بازیکنان هفته NBA در دو کنفرانس شرق و غرب انتخاب شدند. این دو نفر برای بازی هایی که از تاریخ ۹ تا ۱۵ دسامبر انجام دادند توانستند این عناوین را کسب کنند.
کایری ایروینگ برای ثبت رکورد ۲ برد و یک باخت در مسابقات این هفته، به کاوالیرز کمک کرد. او توانست در این هفته از رقابت های NBA میانگین ۲۹ امتیاز (رتبه ۴ لیگ)، ۶٫۳ پاس منجر به گل (رتبه ۵ مشترک کنفرانس) و ۲٫۳۳ توپ ربایی (رتبه ۳ مشترک کنفرانس) را به ثبت برساند. ایروینگ در این هفته از رقابت با به ثمر رساندن ۹ شوت از ۲۲ شوت سه امتیازی خود، ۴۰٫۹ درصد شوت های ۳ امتیازی خود را گل کرد. این بازیکن در پیروزی ۱۰۹ بر ۹۴ تیمش مقابل نیکس در ۱۰ دسامبر، ۳۷ امتیاز کسب کرد و ۱۱ پاس منجر به گل نیز به دست آورد.
لامارکوس آلدریج با کسب بهترین بازیکن کنفرانس غرب در این هفته از رقابت ها، برای سومین بار (دومین بار متوالی) عنوان بازیکن برتر هفته در این فصل را کسب کرد. او با ثبت متوسط ۲۵٫۵ امتیاز (رتبه ۸ لیگ)، ۱۴٫۸ ریباند (رتبه ۱ لیگ)، ۳٫۳ پاس منجر به گل و ۱٫۵ بلاک شات، تیمش را برای کسب ۴ پیروزی در مسابقات این هفته رهبری کرد. آلدریج در همه بازی های این هفته امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود و در سه بازی توانست در دو فاکتور امتیاز و ریباند، دو رقمی شود. این بازیکن با کسب ۳۱ امتیاز و ۲۵ ریباند در برد ۱۱۱ بر ۱۰۴ تیمش مقابل هیوستون راکتس در ۱۲ دسامبر، عملکرد خیره کننده ای داشت. پورتلند تریل بلیزرس با ۲۱ برد و ۴ باخت، هم اکنون در رده نخست کنفرانس غرب قرار دارد.
بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان Players of the Week در دو کنفرانس شرق و غرب بودند:
درون ویلیامز از نتز، استفن کری از واریورز، روی هیبرت از پیسرز، لبرون جیمز از هیت، کوین لاو از تیمبرولوز، کوین دورانت و راسل وستبروک از تاندر، اریک بلدسو و گران دراگیچ از سانز، دی مارکوس کازینس و ایزیاه تامس از کینگز، تیم دانکن از اسپرز و دی مار دروزان از رپتورز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *