انتخاب جرد سالینجر و کوین دورنت به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA

انتخاب جرد سالینجر و کوین دورنت به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA

جرد سالینجر از بوستون سلتیکس و کوین دورنت از اکلاهما سیتی تاندر، به دلیل بازی هایی که از سوم تا نهم فوریه انجام دادند، به عنوان بهترین بازیکنان هفته در دو کنفرانس شرق و غرب، انتخاب شدند.
سلتیکس با کمک سالینجر در بازی های این هفته ۲ برد و ۱ باخت به ثبت رساند. دو پیروزی این تیم برابر تیم های فیلادلفیا و ساکرامنتو به دست آمد. سالینجر در بازی های این هفته میانگین ۲۰٫۳ امتیاز (رتبه ۱۳ کنفرانس)، ۱۲٫۷ ریباند (رتبه ۲ کنفرانس) و ۱٫۶۷ بلاک شات (رتبه ۴ کنفرانس) را به دست آورد. این بازیکن در هر سه مسابقه‌ی هفته در دو فاکتور امتیاز و ریباند دو رقمی شد. او در پیروزی ۹۹ بر ۸۹ تیمش مقابل کینگز در ۷ فوریه، ۳۱ امتیاز و ۱۶ ریباند کسب کرد.

انتخاب جرد سالینجر و کوین دورنت به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA

دورنت نیز اکلاهما را برای ثیت رکورد ۳ برد و ۱ باخت در رقابت های این هفته رهبری کرد. پیروزی های تاندر در مسابقات این هفته برابر تیم های ممفیس، مینسوتا و نیویورک کسب شد. دورنت با متوسط ۳۱٫۸ امتیاز و ۹ پاس منجر به گل، دومین رکورد کنفرانس را به ثبت رساند. او در این هفته از رقابت ها به طور متوسط ۸ ریباند نیز کسب کرد. این بازیکن در مسابقات این هفته لیگ دو بار دابل دابل کرد و با کسب ۴۱ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۹ پاس منجبر به گل در دیدار تیمش مقابل نیویورک در روز ۹ فوریه، بار دیگر درخشید.
بازیکنان زیر دیگر بسکتبالیست هایی بودند که شانس کسب عنوان بهترین بازیکن هفته NBA را داشتند:
میسون پلاملی از نتز، آل جفرسون از بابکتز، برندون جنینگز و جاش اسمیت از پیستونز، دوایت هاوارد از راکتس، دیوید وست از ایندیانا، بلیک گریفین و دی‌آندره جردن از کلیپرز، ویکتور اولادیپو از مجیک و پتی میلز از اسپرز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. kd گفت:

    درانت این فصل mvp میشه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *