نتایج مسابقات بسکتبال NBA در دهم فوریه ۲۰۱۴

نتایج مسابقات بسکتبال NBA در دهم فوریه 2014

شکست پلیکانز و تیمبرولوز و اولین پیروزی دیترویت پس از تغییر سرمربی، از مهمترین نتایج مسابقات بسکتبال NBA در دهم فوریه ۲۰۱۴ بود.
تیم بسکتبال تورنتو رپتورز با پیروزی مقابل نیواورلئانز پلیکانز، ششمین برد متوالی خود در مصاف با این تیم را کسب کرد. رپتورز امروز در خانه با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۰۱ پلیکانز را شکست داد. کایل لَوری از رپتورز در این مسابقه ۱۹ امتیاز، ۷ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد.
دیترویت پیستونز اولین مسابقه خود پس از اخراج سرمربی اش را با پیروزی پشت سر گذاشت. این تیم تحت هدایت جان لویر که به عنوان سرمربی موقت پیستونز انتخاب شده، با نتیجه ۱۰۹ بر ۱۰۰ سن انتونیو اسپرز را شکست داد. شش بازیکن پیستونز در این دیدار موفق شدند ۱۰ امتیاز یا بیشتر کسب کنند.
تیمبرولوز در شهر مینیاپلیس میزبان هیوستون راکتس بود و با نتیجه ۸۹ بر ۱۰۷ بازی را به حریف واگذار کرد. دوایت هاوارد از راکتس در این مسابقه ۱۸ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات به دست آورد. کوین مارتین از مینسوتا که قبل از بازی روز شنبه تیمش مقابل پورتلند، دچار شکستگی انگشت شست شده بود، در این مسابقه نیز حضور نداشت.
نتایج مسابقات بسکتبال NBA در دهم فوریه ۲۰۱۴ را در زیر می بینید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

ایندیانا پیسرز

۸۰-۱۱۹

دنور ناگتز

دانلود

تورنتو رپتورز

۱۰۱-۱۰۸

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلود

دیترویت پیستونز

۱۰۰-۱۰۹

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

میلواکی باکز

۱۰۲-۸۶

بوستون سلتیکس

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۱۰۷-۸۹

هیوستون راکتز

دانلود

گلدن استیت واریورز

۸۰-۱۲۳

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. reza گفت:

    سلام کوبی کی بر میگرده؟ mvp leader الان کیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *