نتایج لیگ بسکتبال NBA در ۸ فوریه ۲۰۱۴

نتایج لیگ بسکتبال NBA در 8 فوریه 2014

مسابقات لیگ بسکتبال NBA در ۸ فوریه ۲۰۱۴ با انجام هفت بازی پیگیری شد که در مهمترین بازی ها، تیم های ممفیس و پورتلند حریفان خود را شکست دادند و گلدن استیت و میامی برابر میزبانان خود مغلوب شدند.
در یکی از مسابقات ۸ فوریه، آتلانتا هاوکس در فیلیپس آرنا میزبان ممفیس گریزلیز بود که در پایان با نتیجه ۷۶ بر ۷۹ مغلوب حریف شد. زک رندولف از ممفیس در این دیدار ۲۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد.
مینسوتا تیمبرولوز در حالی مقابل میهمان خود، پورتلند مغلوب شد که کوین لاو، کوین مارتین و نیکولا پکویچ را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. بازیکنان پورتلند این مسابقه را با نتیجه ۱۱۷ بر ۱۱۰ به سود خود به اتمام رساندند. لامارکوس آلدریج از پورتلند با کسب ۲۶ امتیاز، ۹ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، از بازیکنان تاثیر گذار تیمش در این مسابقه بود.
گران دراگیچ از فینیکس، ۱۳ امتیاز از ۳۴ امتیاز خود را در ۷ دقیقه‌ی پایانی مسابقه تیمش مقابل گلدن استیت کسب کرد تا فینیکس در این دیدار خانگی با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۰۹ به پیروزی برسد. دراگیچ در این دیدار ۱۰ پاس منجر به گل، ۲ ریباند و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. بازیکنان فینیکس در این دیدار ۵۳٫۸ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. فینیکس با کسب این پیروزی سی امین برد فصل خود را به دست آورد.
یوتا جاز که در این فصل از رقابت ها همواره از تیم های پایین جدول کنفرانس غرب بوده است، در خانه با نتیجه ۹۴ بر ۸۹، مدافع عنوان قهرمانی، میامی هیت را شکست داد. ماروین ویلیامز از یوتا در این دیدار ۲۳ امتیاز و ۳ ریباند به دست آورد. لبرون جیمز و کریس باش از هیت، عملکرد ضعیفی در شوت زنی داشتند. جیمز در این دیدار تنها ۴ شوت از ۱۳ شوت خود را به ثمر رساند. باش نیز فقط در ۳ اقدام از ۱۲ اقدام شوت زنی خود موفق بود.
نتایج لیگ بسکتبال NBA در ۸ فوریه ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

شارلوت بابکتز

۱۰۴-۱۰۰

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

آتلانتا هاوکس

۷۹-۷۶

ممفیس گریزلیز

دانلود

دیترویت پیستونز

۱۰۹-۱۲۶

دنور ناگتز

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۱۱۷-۱۱۰

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

میلواکی باکز

۱۰۱-۹۵

هیوستون راکتز

دانلود

فینیکس سانز

۱۰۹-۱۲۲

گلدن استیت واریورز

دانلود

یوتا جاز

۸۹-۹۴

میامی هیت

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. رضا گفت:

    سلام
    ادمین جان این خبر که انتونی دیویس توی ال استار جای کوبی بازی میکنه حقیقت داره؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *