نتایج NBA در ۴ فوریه ۲۰۱۴

نتایج NBA در 4 فوریه 2014

در چهار مسابقه بسکتبال NBA در ۴ فوریه ۲۰۱۴، تیم های ایندیانا، مینسوتا، شیکاگو و شارلوت حریفان خود را مغلوب کردند.
در یکی از مسابقات امروز، آتلانتا هاوکس در خانه میزبان ایندیانا پیسرز بود که در پایان با نتیجه ۸۵ بر ۸۹، مغلوب حریف شد. دیوید وست از ایندیانا با کسب ۲۲ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، عملکرد خوبی در این دیدار داشت. لنس استیفنسن از ایندیانا در کوارتر سوم این بازی، به دلیل درد کمر مجبور به ترک میدان شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)
لس آنجلس لیکرز در شبی که استیو نش و استیو بلیک به ترکیب این تیم بازگشتند، مقابل میزبان خود مینسوتا تن به شکست داد. مینسوتا تیمبرولوز این بازی را با نتیجه ۱۰۹ بر ۹۹ به سود خود پایان داد. کوین لاو که این روزها شایعاتی از پیوستن او به لیکرز در سال ۲۰۱۵ به گوش می رسد، در این دیدار ۳۱ امتیاز، ۱۷ ریباند و ۳ پاس منجر به گل برای مینسوتا کسب کرد. پاو گاسل از لیکرز به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)
فینیکس سانز در خانه پذیرای شیکاگو بولز بود و نتوانست از امتیاز میزبانی برای پیروزی در این دیدار استفاده کند. شیکاگو بولز در این دیدار با نتیجه ۱۰۱ بر ۹۲ به برتری رسید تا تعداد بردها و باخت هایش در عدد ۲۴ برابر شوند. ۵ بازیکن بولز در این مسابقه موفق شدند امتیازات خود را دو رقمی کنند. گران دراگیچ از فینیکس که عنوان بهترین بازیکن هفته‌ی گذشته کنفرانش غرب را به دست آورده بود، در این دیدار ۲۴ امتیاز و ۷ ریباند، برای تیمش کسب کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)
شارلوت بابکتز با درخشش دوباره آل جفرسون، با نتیجه ۹۱ بر ۷۵، میزبان خود گلدن استیت واریورز را شکست داد. جفرسون در این دیدار ۳۰ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. بازیکنان گلدن استیت در این دیدار تنها ۳۱٫۲ درصد شوت های خود را به ثمر رساندند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *