نتایج رقابت های NBA در یکم فوریه ۲۰۱۴

نتایج رقابت های NBA در یکم فوریه 2014

رقابت های NBA در یکم فوریه ۲۰۱۴، با انجام دوازده مسابقه پیگیری شد و در مهمترین بازی ها، تیم های ایندیانا، میامی و راکتس حریفان خود را مغلوب کردند و اکلاهما سیتی مقابل واشنگتن تن به شکست داد.
در یکی از بازی های امروز ایندیانا پیسرز در خانه، با نتیجه‌ی نزدیک ۹۷ بر ۹۶ بروکلین نتز را شکست داد. دیوید وست از پیسرز با کسب ۷ امتیاز از ۸ امتیاز پایانی تیمش در این دیدار، نقش موثری در پیروزی تیمش داشت. این بازیکن در این مسابقه ۱۷ امتیاز، ۷ ریباند و ۷ پاس منجر به گل کسب کرد. شاون لیوینگستون از نتز با ۲۴ امتیازی که به دست آورد، امتیاز آورترین بازیکن میدان لقب گرفت.
واشنگتن ویزاردز با بازی خوب جان وال، میهمان خود اکلاهما سیتی تاندر را با نتیجه ۹۶ بر ۸۱ شکست داد تا کوین دورنت و هم تیمی هایش پس از ۱۰ برد متوالی، سرانجام طعم شکست را بچشند. وال در این مسابقه ۱۷ امتیاز، ۴ ریباند، ۱۵ پاس منجر به گل و ۶ توپ ربایی به دست آورد. بازیکنان اکلاهما در این مسابقه ۲۱ بار توپ را لو دادند.
هیوستون راکتس در شبی که جرمی لین نخستین تریپل دابل دوران بازی خود در لیگ را ثبت کرد، با نتیجه ۱۰۶ بر ۹۲ کلیولند کاوالیرز را مغلوب کرد. لین در این مسابقه ۱۵ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. از نکات جالب این دیدار کسب ۱۰ ریباند، ۸ پاس منجر به گل، ۵ توپ ربایی و ۰ امتیاز توسط پاتریک بورلی از راکتس بود.
نیویورک نیکس در خانه با نتیجه ۹۱ بر ۱۰۶ مغلوب میامی هیت شد. لبرون جیمز از هیت با کسب ۳۰ امتیاز، ۸ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۶ توپ ربایی، ستاره این بازی بود. کسب ۲۶ امتیاز توسط کارملو انتونی نیز نتوانست نتیجه‌ی بازی را به نفع تیمش تغییر دهد.
نتایج و هایلایت های رقابت های NBA در یکم فوریه ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

ایندیانا پیسرز

۹۶-۹۷

بروکلین نتز

دانلود

واشنگتن ویزاردز

۸۱-۹۶

اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

آتلانتا هاوکس

۱۱۳-۱۲۰

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

دیترویت پیستونز

۹۶-۱۱۳

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

هیوستون راکتز

۹۲-۱۰۶

کلیولند کاوالیرز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۹۰-۹۹

میلواکی باکز

دانلود

نیو اورلئانز پلیکانز

۷۹-۸۸

شیکاگو بولز

دانلود

سن آنتونیو اسپورز

۹۳-۹۵

ساکرامنتو کینگز

دانلود

نیویورک نیکس

۱۰۶-۹۱

میامی هیت

دانلود

فینیکس سانز

۹۵-۱۰۵

شارلوت بابکتز

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس

۱۰۳-۱۰۶

تورنتو رپتورز

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۸۷-۱۰۲

یوتا جاز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *