نتایج لیگ بسکتبال ان بی ای در ۲۴ فوریه

کوبی برایانت (Kobe Bryant)

پیروزی لیکرز و ممفیس و شکست بوستون و شیکاگو از مهمترین نتایج لیگ بسکتبال ان بی ای در ۲۴ فوریه بود.در یکی از مسابقات حساس دیشب دالاس ماوریکس در خانه میزبان لس آنجلس لیکرز بود که در پایان با نتیجه ۹۹ بر ۱۰۳ مغلوب حریف شد.در بازی دیشب،کوبی برایانت با کسب ۳۸ امتیاز،۱۲ ریباند و ۷ پاس منجر به گل،یکی از بازی های درخشان خود را برای لیکرز انجام داد.
بروکلین نتز در خانه مقابل میهمان خود ممفیس گریزلیز با نتیجه ۷۲ بر ۷۶ شکست خورد.مارک گاسل از گریزلیز در این مسابقه ۱۴ امتیاز،۷ ریباند،۵ پاس منجر به گل و ۴ بلاک شات به دست آورد تا تیمش به سی و هفتمین پیروزی فصل دست یابد.
پورتلند تریل بلیزرس در خانه با نتیجه ۹۲ بر ۸۶ بوستون سلتیکس را از پیش رو برداشت.نیکولاس باتوم از پورتلند با کسب ۱۸ امتیاز،۶ ریباند و ۳ پاس منجر به گل،نقش به سزایی در پیروزی تیمش داشت.بازیکنان سلتیکس در این مسابقه تنها ۲ پرتاب از ۱۳ پرتاب ۳ امتیازی خود را وارد سبد کردند تا بیست و هفتمین شکست فصل را تجربه کنند.
اکلاهما سیتی تاندر در خانه به راحتی و با نتیجه ۱۰۲ بر ۷۲ شیکاگو بولز را از پیش رو برداشت.کوین دورانت از تاندر در این مسابقه ۱۹ امتیاز،۱۶ ریباند،۶ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات برای تیمش کسب کرد.
نتایج و هایلایت مسابقات NBA را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

دالاس ماوریکس

۱۰۳-۹۹

لس آنجلس لیکرز

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۱۰۰-۹۹

گلدن استیت واریورز

دانلود

میامی هیت

۱۰۵-۱۰۹

کلیولند کاوالیرز

دانلود

نیو اورلئان هورنتز

۹۵-۱۱۰

ساکرامنتو کینگز

دانلود

بروکلین نتز

۷۶-۷۲

ممفیس گریزلیز

دانلود

نیویورک نیکس

۹۳-۹۹

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

فینیکس سانز

۹۷-۸۷

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس

۸۶-۹۲

بوستون سلتیکس

دانلود

اکلاهما سیتی تاندر

۷۲-۱۰۲

شیکاگو بولز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *