آیا اندرو باینوم این فصل برای فیلادلفیا بازی خواهد کرد؟

اندرو باینوم (Andrew Bynum)

اندرو باینوم (سنتر فیلادلفیا) برای اولین بار پس از انتقال خود از لیکرز به این تیم در آگوست گذشته،روز جمعه با هم تیمی هایش تمرین کرد.اما به نظر می رسد این تمرین باعث ناامیدی داگ کالینز (مربی فیلادلفیا) شده است.
کالینز پیش از بازی شنبه شب تیمش مقابل میامی هیت گفت باینوم در تمرین ۵ به ۵ تیم فقط نشان داد که چقدر از شرایط بازی کردن دور است و به این نکته اشاره کرد که ممکن است باینوم در این فصل از رقابت ها بازی نکند.
کالینز در این مورد گفت:”او مانند بازیکنی است که ۹ ماه بسکتبال بازی نکرده است.من فکر نمی کنم صدای سوت های تماشاگران باعث شود این بازیکن به شرایط بازی نزدیک شود.”
شرایط بهبودی زانوهای باینوم در حال حاضر به صورت هفتگی به روز رسانی می شود.هرچند این بازیکن اغلب اطلاعات متناقضی در مورد زمان بازگشتش منتشر می کند و تاریخ بازگشت این بازیکن به بسکتبال هر بار عقب می افتد.
باینوم در اوایل این هفته گفته بود:”قطعا من این فصل به بازی برمی گردم.من روی بازگشت به بسکتبال تمرکز کرده ام و سعی می کنم به سمت آن حرکت کنم.”
تیم سیکسرز امیدوار بود باینوم در جریان آخر هفته آل استار بتواند به بازی ها بازگردد که مصدومیت این بازیکن مانع آن شد.جیسون ریچاردسون،دیگر بازیکن سیکسرز که به همراه باینوم پیش از شروع لیگ به این تیم پیوسته بود نیز این هفته عمل جراحی زانو داشت و به نظر می رسد ۶ تا ۹ ماه از بازی ها دور باشد.
کالینز گفت تماشای یک تمرین کوتاه باینوم،تنها باعث نا امیدی او شد و مشکلات زانوهای او،برنامه های بزرگی را که تیم برای او در نظر داشت خراب کرد.
کالینز در این مورد گفت:”باینوم گفته که در این فصل بازی خواهد کرد،اما این فصل به سرعت می گذرد.ما پس از این آخر هفته ۲۴ بازی دیگر پیش رو داریم.ما تا رساندن پیروزی های خود به ۵۰ درصد،۸ برد فاصله داریم و در بازی های بعدی باید ۴ بار با میامی هیت بازی کنیم.”
در جریان تعطیلی لیگ،تیم فیلادلفیا با استقرار باینوم در شهر نیویورک برای درمان زانوهای خود موافقت کرد؛تصمیمی که باعث شگفتی مدیران سایر باشگاه ها شد.
باینوم در ۶۰ بازی از ۶۶ بازی فصل گذشته برای لیکرز بازی کرد که منجر شد مسئولان سیکسرز فکر کنند او برای بازی های این فصل نیز سالم خواهد بود.اما پس از عمل جراحی زانوهای این بازیکن در آلمان،او تا به امروز نتوانسته است برای تیمش بازی کند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *