نتایج رقابت های ان بی ای در ششم مارس ۲۰۱۴

نتایج رقابت های ان بی ای در ششم مارس 2014

رقابت های ان بی ای در ششم مارس ۲۰۱۴ با شکست تیم های میامی، اکلاهما سیتی و لیکرز همراه بود.
سن آنتونیو اسپرز با پیروزی مقابل میامی هیت، انتقام شکست ماه ژانویه مقابل این تیم را گرفت. اسپرز امروز در AT&T سنتر میزبان هیت بود و با نتیجه ۱۱۱ بر ۸۷، این تیم را در هم کوبید. شکست با اختلاف ۲۴ امتیاز، پراختلاف ترین شکست میامی در این فصل از رقابت هاست. تیم دانکن از اسپرز در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)
فینیکس سانز با درخشش جرالد گرین، با نتیجه ۱۲۸ بر ۱۲۲، میهمان خود اکلاهما سیتی تاندر را از پیش رو برداشت. گرین ۲۵ امتیاز از ۴۱ امتیاز خود در این دیدار را در کوارتر سوم کسب کرد تا با به دست آوردن بیشترین امتیاز دوران بازی خود در لیگ، امتیاز آورترین بازیکن این دیدار نیز لقب گیرد. این بازیکن ۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز کسب کرد. بازیکنان فینیکس در این مسابقه ۱۵ شوت از ۲۷ اقدام به سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. راسل وستبروک و کوین دورنت در این مسابقه به ترتیب ۳۶ و ۳۴ امتیاز به دست آوردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)
جدال تیم های لیکرز و کلیپرز در شهر لس آنجلس، به سود شاگردان داک ریورز پایان یافت. کلیپرز در این مسابقه با نتیجه ۱۴۲ بر ۹۴، لیکرز را شکست داد تا پرختلاف ترین برد خود مقابل حریف دیرینه اش را کسب کند. این باخت، سنگین ترین شکست تاریخ باشگاه لیکرز بود. کلیپرز در حالی در این مسابقه به پیروزی رسید که جمال کرافورد و جرد دادلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. نیک یانگ و جردن هیل از لیکرز نیز در این مسابقه غایب بودند. بلیک گریفین در این دیدار ۲۰ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی برای کلیپرز ثبت کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. sahand گفت:

    سلام.لینک بازی کلیپرز و لیکرز اشتباهه.با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *