نتایج رقابت های NBA در پنجم مارس ۲۰۱۴

نتایج رقابت های NBA در پنجم مارس 2014

شکست ایندیانا، ممفیس و دالاس و پیروزی نیویورک، از مهمترین نتایج رقابت های NBA در پنجم مارس ۲۰۱۴ بود.
تیم بسکتبال شارلوت بابکتز با رهبری آل جفرسون، میهمان خود ایندیانا پیسرز را از پیش رو برداشت تا پس از سه شکست متوالی برابر این تیم، یک پیروزی کسب کند. آل جفرسون در این دیدار ۳۴ امتیاز، ۸ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد و تیمش موفق شد با نتیجه ۱۰۹ بر ۸۷، ایندیانا را مغلوب کند. پاول جرج از ایندیانا در این مسابقه عملکرد ضعیفی داشت و هیچ کدام از ۹ شوت خود را وارد سبد نکرد و ۲ امتیازی که این بازیکن به دست آورد نیز از پشت خط پنالتی کسب شد.
بروکلین نتز در خانه پذیرای ممفیس گریزلیز بود و توانست با نتیجه ۱۰۳ بر ۹۴، حریف خود را شکست دهد. جو جانسون و مارکوس تورنتون از نتز، در این دیدار به ترتیب ۲۱ و ۲۰ امتیاز کسب کردند. بازیکنان نتز در این مسابقه ۱۵ پرتاب از ۲۶ شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. کوین گارنت از نتز و زک رندولف از ممفیس در این بازی غایب بودند.
نیویورک نیکس پس از ۷ شکست متوالی، سرانجام یک پیروزی به دست آورد. مینسوتا تیمبرولوز امروز در سالن تارگت سنتر میزبان نیویورک نیکس بود و با نتیجه ۱۰۶ بر ۱۱۸ مغلوب حریف شد. کارملو انتونی از نیکس در این دیدار ۳۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی کسب کرد.
دنور ناگتز در خانه با نتیجه ۱۱۵ بر ۱۱۰، دالاس ماوریکس را شکست داد. تای لاوسن از دنور با کسب ۲۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، از بازیکنان تاثیر گذار تیمش در این مسابقه بود. کسب ۲۷ امتیاز توسط دیرک نویتسکی نیز نتوانست مانع از ثبت بیست و ششمین شکست فصل دالاس شود.
نتایج رقابت های NBA در پنجم مارس ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

شارلوت بابکتز

۸۷-۱۰۹

ایندیانا پیسرز

دانلود

اورلاندو مجیک

۱۰۱-۸۹

هیوستون راکتز

دانلود

واشنگتن ویزاردز

۹۱-۱۰۴

یوتا جاز

دانلود

بوستون سلتیکس

۱۰۸-۸۸

گلدن استیت واریورز

دانلود

بروکلین نتز

۹۴-۱۰۳

ممفیس گریزلیز

دانلود

دیترویت پیستونز

۱۰۵-۹۴

شیکاگو بولز

دانلود

میلواکی باکز

۱۱۶-۱۰۲

ساکرامنتو کینگز

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۱۱۸-۱۰۶

نیویورک نیکس

دانلود

دنور ناگتز

۱۱۰-۱۱۵

دالاس ماوریکس

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس

۷۸-۱۰۲

آتلانتا هاوکس

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. erfan گفت:

    چطور تعیین میکنن چه کسی باید mvp فصل بشه لطفا تمام معیار های انتخاب رو بگین.با تشکر از سایت عالیتون

    • admin گفت:

      mvp با رای نویسنده ها و گوینده های ورزشی آمریکا و کانادا انتخاب میشه. تو رای اونها هم عواملی مثل عملکرد یه بازیکن تو فصل، تاثیر گذاری بازیکن تو نتایج تیمش، کمک کردن بازیکن به بهتر شدن بازی هم تیمی هاش و … موثره.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *