انتخاب لبرون جیمز و بلیک گریفین به عنوان بازیکنان برتر فوریه ۲۰۱۴

انتخاب لبرون جیمز و بلیک گریفین به عنوان بازیکنان برتر فوریه ۲۰۱۴

لبرون جیمز از میامی هیت و بلیک گریفین از لس آنجلس کلیپرز به عنوان بازیکنان برتر کنفرانس های شرق و غرب در ماه فوریه ۲۰۱۴ انتخاب شدند.
لبرون جیمز با میانگین ۳۰٫۸ امتیاز (رتبه ۲ کنفرانس)، ۸٫۱ ریباند و ۶٫۷ پاس منجر به گل، به تیمش برای ثبت بهترین رکورد لیگ (۹برد و ۱ باخت) در مسابقات این ماه کمک کرد. جیمز که یک مسابقه را به دلیل شکستگی بینی از دست داد، ۵۷٫۵ درصد از شوت های خود در این ماه را وارد سبد کرد تا پس از ویلت چمبرلین، دومین بازیکن تاریخ لیگ لقب گیرد که توانسته در یک ماه حداقل ۳۰ امتیاز، ۸ ریباند و ۶ پاس منجر به دست آورد؛ در حالی که حداقل ۵۷ درصد از شوتهایش موفق بوده باشد. این بازیکن در پیروزی ۱۱۱ بر ۱۱۰ مقابل گلدن استیت در ۱۲ فوریه، ۳۶ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۹ پاس منجر به گل به دست آورد و ۳ امتیازی پیروزی بخش تیمش را در ثانیه پایانی وارد سبد کرد. (دانلود ویدئویی از حرکات جیمز در ماه فوریه)
بلیک گریفین با میانگین ۳۰ امتیاز در مسابقات این ماه در رده سوم لیست امتیاز آورترین بازیکنان کنفرانس غرب قرار گرفت؛ در حالی که با متوسط ۱۰٫۷ ریباند در رده ششم ریباند کننده های کنفرانس جای گرفت. گریفین یکی از دو بازیکنی بود که در مسابقات این ماه میانگین حداقل ۳۰ امتیاز و ۱۰ ریباند را به دست آورد. او در مسابقات این ماه هشت بار دابل دابل (امتیاز-ریباند) کرد و تعداد بازی های متوالی که توانسته در آنها حداقل ۲۰ امتیاز کسب کند را به عدد ۱۹ رساند. این بازیکن در بازی مقابل میامی در ۵ فوریه که با شکست ۱۱۶ بر ۱۱۲ کلیپرز پایان یافت، ۴۳ امتیاز و ۱۵ ریباند به دست آورد. (دانلود ویدئویی از حرکات گریفین در ماه فوریه)
درون ویلیامز از نتز، آل جفرسون از بابکتز، جواکیم نواه از بولز، جیمز هاردن و دوایت هاوارد از راکتس، پاول جرج و دیوید وست از پیسرز، کوین لاو از تیمبرولوز، کوین دورنت از اکلاهما، گران دراگیچ از سانز، دیمین لیلارد از تریل بلیزرس، پتی میلز از اسپرز ، دمار دروزن از رپتورز و جان وال از ویزاردز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکنان ماه فوریه در دو کنفرانس بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. mlbj گفت:

    امیدوارم لبرون همینطور ادامه بده وmvp روبدست بیاره

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *