انتخاب کوبی و لبرون به عنوان بهترین بازیکنان ماه فوریه

کوبی برایانت-لبرون جیمز

لبرون جیمز از میامی هیت و کوبی برایانت از لس آنجلس لیکرز در روز ۱ مارس،به عنوان بهترین بازیکنان ماه فوریه NBA در دو کنفرانس شرق و غرب معرفی شدند.
لبرون جیمز برای چهارمین ماه متوالی عنوان بازیکن ماه کنفرانس شرق را از آنِ خود کرد و میامی هیت در بازی های این ماه با کمک او،با ثبت ۱۲ پیروزی و ۱ شکست بهترین رکورد را در میان تیم های لیگ به ثبت رساند.شایان ذکر است هیت در بازی های ماه فوریه ۱۲ برد متوالی کسب کرد.لبرون با متوسط ۲۹٫۷ امتیاز و به ثمر رساندن ۶۴٫۱ درصد پرتاب های منطقه ای،صدرنشین بازیکنان لیگ بود.او همچنین با متوسط ۷٫۸ پاس منجر به گل و ۱٫۸۵ توپ ربایی در رده نهم بهترین های NBA قرار گرفت.همچنین ثبت متوسط ۷٫۵ ریباند توسط این بازیکن او را به بهترین ریباندر میامی هیت در بازی های این ماه تبدیل کرد.او در شش بازی متوالی حداقل ۳۰ امتیاز به دست آورد و ۶۰ درصد پرتاب های منطقه ای خود را وارد سبد کرد تا رکورد دار NBA در این زمینه شود.ستاره میامی هیت در ۱۲ بازی این ماه حداقل ۲۰ امتیاز به دست آورد که شامل ۱۱ بازی با حداقل ۲۵ امتیاز،۸ بازی با حداقل ۳۰ امتیاز و یک بازی ۴۰ امتیازی بود.
کوبی برایانت نیز در مسابقات این ماه با متوسط ۲۳٫۹ امتیاز،۶٫۶ پاس منجر به گل و ۶٫۷ ریباند،به همراه لیکرز ۹ پیروزی به دست آورد و متحمل ۴ شکست شد.او ۴ بازی پایانی ماه را با کسب حداقل ۲۹ امتیاز پشت سر گذاشت.این بازیکن در پیروزی روز ۲۲ فوریه تیمش مقابل پورتلند با کسب ۴۰ امتیاز،برای پنجمین بار در این فصل از رقابت ها به مرز ۴۰ امتیاز در یک بازی رسید.برایانت ۳ بازی این ماه را با حداقل ۳۰ امتیاز پشت سر گذاشت تا تعداد بازی های خود در این فصل،که در آنها موفق به کسب حداقل ۳۰ امتیاز شده است را به عدد ۲۴ برساند و از این نظر به کوین دورانت از اکلاهما سیتی برسد.
بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بازیکن برتر ماه فوریه بودند:
آل هارفورد،جاش اسمیفت و جف تیگ از آتلانتا-بروک لوپز از بروکلین-تای لوسون از دنور-جیمز هاردن از هیوستون-زک رندولف از ممفیس-دوین وید از میامی-کوین دورانت و راسل وستبروک از اکلاهما سیتی و تونی پارکر از سن آنتونیو.
در ادامه می توانید ویدئوهای کوتاهی از حرکات این دو بازیکن در طول بازی های این ماه را دانلود کنید.

کوبی برایانت
لبرون جیمز

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. OMID گفت:

    ایول لبران

  2. بقران کوبی عشقه واقعا فدای داره خیلی ازش خوشم میاد صد در صد از جیمز و دورانت سرتره شک نکنید مث کوبی دیگه پیدا نمیکنید تو ان بی ای البته روندو حرفش جداس.
    در کل جیمز و دورانت باید به فکر یه رکورد دیگه باشن چون پنج قهرمانی کوبی دست نیافتنیه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *