نتایج بسکتبال NBA در ۳ مارس

کوین دورانت-سرج ایباکا-راسل وستبروک

پیروزی میامی،اکلاهما،هیوستون و لیکرز از مهمترین نتایج بسکتبال NBA در ۳ مارس بود.در اولین بازی دیشب نیویورک نیکس در مدیسون اسکوئر گاردن میزبان میامی هیت بود که در پایان با نتیجه ۹۳ بر ۹۹ مغلوب حریف شد.لبرون جیمز از میامی با کسب ۲۹ امتیاز،۱۱ ریباند،۷ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی،بهترین بازیکن تیمش در این بازی بود.هیت با کسب این پیروزی،به چهاردهمین برد متوالی خود دست یافت که بهترین رکورد در تاریخ این باشگاه است.
در دیگر بازی حساس دیشب تیم های اکلاهما سیتی و کلیپرز که در رده دوم و سوم کنفرانس غرب قرار دارند به مصاف هم رفتند که اکلاهما در پایان پیروزی از میدان بیرون آمد.کلیپرز در این بازی خانگی با نتیجه ۱۰۴ بر ۱۰۸ مغلوب شاگردان اسکات بروکس شد.کوین دورانت و راسل وستبروک در این مسابقه به ترتیب ۳۵ و ۲۹ امتیاز برای تاندر به دست آوردند تا تیمشان به چهل و سومین برد فصل دست یابد.
هیوستون راکتز در خانه با نتیجه ۱۳۶ بر ۱۰۳ دالاس ماوریکس را در هم کوبید.چندلر پارسونز از هیوستون با کسب ۳۲ امتیاز،۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل،پر امتیازترین بازیکن تیمش در این بازی بود.
و بالاخره در آخرین مسابقه امروز لس آنجلس لیکرز در استیپلز سنتر میزبان آتلانتا هاوکس بود که در پایان با نتیجه نزدیک ۹۹ بر ۹۸ حریف را مغلوب کرد.کوبی برایانت در این مسابقه ۳۴ امتیاز،۶ ریباند،۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی کسب کرد و با به ثمر رساندن یک پرتاب لی آپ در ۹ ثانیه مانده به پایان بازی موجب پیروزی تیمش شد.پس از حدود ۲ ماه،در پایان این بازی سرانجام تعداد بردها و باخت های لیکرز در این فصل،در عدد ۳۰ برابر شد.
نتایج و هایلایت مسابقات NBA در روز ۳ مارس را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

نیویورک نیکس

۹۹-۹۳

میامی هیت

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۱۰۸-۱۰۴

اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

واشنگتن ویزاردز

۸۷-۹۰

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

اورلاندو مجیک

۱۰۸-۸۲

ممفیس گریزلیز

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۸۳-۱۱۹

شارلوت بابکتز

دانلود

هیوستون راکتز

۱۰۳-۱۳۶

دالاس ماوریکس

دانلود

سن آنتونیو اسپورز

۷۵-۱۱۴

دیترویت پیستونز

دانلود

ایندیانا پیسرز

۹۲-۹۷

شیکاگو بولز

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۹۸-۹۹

آتلانتا هاوکس

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *