نتایج لیگ بسکتبال NBA در ۲۷ ژانویه

دوایت هاوارد-کوبی برایانت

مسابقات بسکتبال NBA در ۲۷ ژانویه با شکست مدعیان قهرمانی پیگیری شد.در یکی از حساس ترین بازی های امروز میامی هیت در تی دی گاردن میهمان بوستون سلتیکس بود که این ماراتن با نتیجه ۱۰۰ بر ۹۸ به سود سلتیکس پایان یافت.پاول پیرس از سلتیکس در این دیدار که دو وقت اضافه داشت موفق به کسب ۱۷ امتیاز،۱۳ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل شد تا تیمش پس از ۶ شکست متوالی یک پیروزی به دست آورد.
در یکی دیگر از بازی های امروز لس آنجلس لیکرز در خانه،تیم قدرتمند اکلاهما سیتی تاندر را با شکست بدرقه کرد.در این مسابقه که با نتیجه ۱۰۵ بر ۹۶ پایان یافت،کوبی برایانت از لیکرز با کسب ۲۱ امتیاز،۱۴ پاس منجر به گل و ۹ ریباند ستاره تیمش بود.۳۵ امتیاز کوین دورانت نیز نتوانست مانع یازدهمین شکست فصل تاندر شود.
ممفیس گریزلیز بدون حامد حدادی شکست خانگی دیگری را تجربه کرد.این تیم در مسابقه امروز،۸۳ بر ۹۱ مغلوب نیو اورلئان هورنتز شد.رایان اندرسون از هورنتز با کسب ۲۲ امتیاز و ۵ ریباند،امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این بازی بود.این بازیکن در این مسابقه ۷ پرتاب از ۱۳ پرتاب سه امتیازی خود را تبدیل به امتیاز کرد.
و بالاخره نیویورک نیکس در خانه با نتیجه ۱۰۶ بر ۱۰۴ آتلانتا هاوکس را از پیش رو برداشت.۴۲ امتیاز و ۵ ریباند،حاصل تلاش کارملو آنتونی در این بازی بود که منجر به بیست و هفتمین پیروزی تیمش شد.
نتایج و هایلایت مسابقات بسکتبال NBA در ۲۷ ژانویه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

بوستون سلتیکس

۹۸-۱۰۰

میامی هیت

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۹۶-۱۰۵

اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

اورلاندو مجیک

۱۰۴-۱۰۲

دیترویت پیستونز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۹۱-۸۳

نیو اورلئان هورنتز

دانلود

نیویورک نیکس

۱۰۴-۱۰۶

آتلانتا هاوکس

دانلود

دالاس ماوریکس

۹۵-۱۱۰

فینیکس سانز

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۸۳-۹۶

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *