مصدومیت راژان راندو و از دست دادن ادامه فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳

راژان راندو (rajon rondo)

راژان راندو،گارد راس بوستون سلتیکس دچار پارگی از ناحیه رباط ACL زانوی راست شده است و ادامه فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ لیگ را از دست خواهد داد.تیم سلتیکس دیشب و در طول بازی مقابل میامی هیت اعلام کرد راندو که سابقه حضور در ۴ آل استار را دارد باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
گزارش های اولیه حاکی از آن بود که فقط قسمت هایی از رباط این بازیکن پاره شده است اما آزمایش ها نشان داد که این پارگی به صورت کامل اتفاق افتاده است.چنین آسیب هایی برای بهبودی معمولا به یک سال زمان نیاز دارند.سخنگوی باشگاه سلتیکس اعلام کرد هنوز تاریخی برای عمل جراحی راندو تعیین نشده است اما تایید کرد که این بازیکن باقی مانده این فصل از رقابت ها را از دست می دهد.
داک ریورز (سرمربی سلتیکس) پس از پایان بازی دیشب گفت:”مسلما خبر مصدومیت راندو خبر بدی است.من قبل از بازی از این موضوع اطلاع داشتم اما با کسی درباره آن صحبت نکردم.مسلما این موضوع خیلی احساسی است.”
انتظار می رود راندو به دنبال بهترین راهکار برای بازیابی خود از مصدومیت باشد و این در حالی است که این بازیکن به عنوان گارد راس استارتر کنفرانس شرق در مسابقه آل استار ۲۰۱۳ انتخاب شده است.به این ترتیب دیوید استرن باید جایگزین دیگری برای این بازیکن در مسابقه ال استار انتخاب کند.
در حال حاضر تیم سلتیکس امیدوار است او برای شروع فصل آینده آماده باشد.داک ریورز در این مورد گفت:”مصدومیت او چقدر طول می کشد؟من نمی دانم.هشت ماه؟نه ماه؟او بالاخره آماده می شود اما من نمی دانم دقیقا چه زمانی این اتفاق می افتد.”
راندو که در ۳۸ بازی این فصل متوسط ۱۳٫۷ امتیاز،۱۱٫۱ پاس منجر به گل و ۵٫۶ ریباند را به ثبت رسانده است در بازی تیمش مقابل آتلانتا هاوکس که با شکست بوستون همراه بود،دچار مصدومیت شد.این بازیکن در بازی دیشب به استادیوم TD Garden آمده بود و انتظار می رفت که در بازی باشد اما مشاوره با پزشک تیم موجب شد برای انجام MRI به بیمارستان New England Baptist مراجعه کند.
در بازی دیشب Courtney Lee جایگزین راندو در زمین شد و سلتیکس پس از ۶ شکست متوالی طعم پیروزی را چشید.سلتیکس هم اکنون در رده هشتم کنفرانس شرق قرار دارد و پس از مصدومیت راندو،راهیابی این تیم به پلی آف در پاره ای از ابهام قرار گرفته است.
پس از اعلام خبر مصدومیت راندو لبرون جیمز و دوین وید از میامی هیت از شنیدن این خبر ابراز ناراحتی کردند.
در حال حاضر سلتیکس جایگزین مناسبی برای راندو ندارد.جیسون تری،کورتنی لی،لئونارد باربوسا و اوری بردلی دیگر گاردهای سلتیکس هستند که هیچ کدامشان بازیکن پست ۱ نیستند و این احتمال اضافه شدن یک بازیکن جدید به این تیم را زیاد می کند.

منابع:۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *