مصدومیت زانوی استادمایر و دوری ۲ تا ۳ هفته ای از بسکتبال

آماری استادمایر

انتظار می رود آماری استادمایر شروع سیزن جدید NBA را به دلیل مصدومیت در زانوی چپ از دست بدهد و ۲ تا ۳ هفته از بسکتبال دور باشد.
Stoudemire روز یکشنبه برای انجام یک ارزیابی دیگر از زانویش به نیویورک بازگشت و طبق گفته تیم نیویورک آزمایش MRI یک کیست خوش خیم پاره شده در زانوی چپ این بازیکن را نشان می دهد.
استادمایر در مسابقات پیش فصل تنها یک بازی انجام داده است و دو بازی اول را به دلیل کبودی در زانوی چپش از دست داده است.او در بازی روز جمعه مقابل تورنتو رپتز در ۲۷ دقیقه ۱۸ امتیاز به دست آورد؛ولی در مسابقه روز شنبه مقابل بوستون سلتیکس دوباره روی نیمکت نشست.تیم نیویورک نیکز روز یکشنبه در شهر Syracuse ایالت نیویورک تمرین کرد و روز دوشنبه در این شهر به مصاف فیلادلفیا می رود.اولین بازی نیکز در فصل جدید روز ۱ نوامبر مقابل بروکلین نتز برگزار می شود.
درون ویلیامز،گارد راس بروکلین نتز که آماری را از دبیرستان می شناسد در این مورد گفت:”این مصدومیت سخت است.من امیدوارم آماری بهتر شود.او تا به حال با مصدومیتش مبارزه کرده بود،اما نبود او باعث نمی شود تفکر ما نسبت به تیم نیکز عوض شود.آنها هنوز یک تیم خوب هستند.”
استادمایر فصل گذشته ۴۷ بازی برای نیکز انجام داد و متوسط ۱۷٫۵ امتیاز را از خود به جا گذاشت که در مجموع بدترین عملکرد او از فصل ۲۰۰۲-۲۰۰۳ که به لیگ پیوست،بود.او ۱۵ بازی فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد؛البته هیچ یک از مصدومیت های فصل گذشته این بازیکن از ناحیه زانو نبود.
با این حال،عمل جراحی بر روی زانوی چپ این بازیکن در سال ۲۰۰۵ و جراحی دیگری در بهار امسال روی زانوی راست او،باعث شده هر خبری در مورد زانوی این بازیکن نگران کننده باشد.تیم فینیکس سانز در سال ۲۰۱۰ از ارائه یک قرارداد تضمین شده با حداکثر مبلغ به این بازیکن خودداری کرد و تیم نیکز نیز با قرارداد تضمین نشده ای این بازیکن را به خدمت گرفت.
تیم نیکز می تواند از Kurt Thomas چهل ساله به جای استادمایر استفاده کند یا کارملو آنتونی را به عنوان بازیکن پست ۴ به بازی بگیرد.حضور آنتونی در پست ۴،فصل گذشته که استادمایر ۱۳ بازی را به دلیل مشکل در دیسک کمر خود از دست داد،موفقیت آمیز بود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *