نتایج بازی های پیش فصل ان بی ای در ۲۲ اکتبر

عکس بسکتبال NBA

بازی های پیش فصل ان بی ای در بیست و دوم اکتبر با ۶ دیدار پیگیری شد.در یکی از مسابقات امروز فیلادلفیا سونی سیکسرز در خانه با نتیجه ۹۸ بر ۹۰ نیویورک نیکز را مغلوب کرد.در این بازی جیسون ریچاردسن از فیلادلفیا با کسب ۲۳ امتیاز،۷ ریباند،۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ستاره میدان بود.نیکز در این دیدار آماری استادمایر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.
در یکی دیگر از بازی های ۲۲ اکتبر فینیکس سانز در خانه ۱۰۳ بر ۸۸ ساکرامنتو کینگز را مغلوب کرد.در این مسابقه جارد دادلی از فینیکس با ۲۵ امتیاز،۳ ریباند و ۲ توپ ربایی عملکرد خوبی در میدان داشت.مایکل بیزلی،فروارد تیم سانز که گفته است امسال می خواهد در آل استار NBA شرکت کند نیز در این بازی ۱۵ امتیاز،۶ ریباند و ۲ پاس منجر به گل را به نام خود ثبت کرد.
و بالاخره مسابقه تیم های لس آنجلس کلیپرز و گلدن استیت واریورز با نتیجه ۸۸ بر ۷۱ به سود کلیپرز به پایان رسید.دی آندره جردن،سنتر تیم کلیپرز در این بازی موفق به کسب ۱۸ امتیاز،۱۲ ریباند و ۳ بلاک شات برای تیمش شد.گلدن استیت در این بازی گارد راس خود،استفن کوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.
نتایج بازی های ۲۲ اکتبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

هایلایت

تورنتو رپترز

۹۵-۱۰۴

میلواکی باکز

دانلود

فیلادلفیا سیکسرز

۹۰-۹۸

نیویورک نیکز

دانلود

دالاس ماوریکس

۷۴-۸۷

نیواورلئان هورنتز

دانلود

فینیکس سانز

۸۸-۱۰۳

ساکرامنتو کینگز

دانلود

پرتلند تریل بلیزرس

۱۱۴-۱۲۰

یوتا جاز

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۷۱-۸۸

گلدن استیت واریورز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *