نتایج بازی های پیش فصل ان بی ای در ۱۲ اکتبر

عکس NBA-مارسین گرتات

بازی های پیش فصل لیگ ان بی ای در روز دوازده اکتبر با ۷ دیدار پیگیری شد.در یکی از بازی های امروز کلیولند کاوالیرز موفق شد در خانه شیکاگو بولز این تیم را با نتیجه نزدیک ۸۶ بر ۸۳ شکست دهد.در این مسابقه دیون ویترز از کاوالیرز با کسب ۱۸ امتیاز و ۳ اسیست (پاس منجر به گل) یکی از بازیکنان موثر تیمش بود.البته شیکاگو همچنان درک رز را به دلیل پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در اختیار ندارد.
در یکی دیگر از بازی های امروز سن آنتونیو اسپورز در زمین خود با نتیجه ۹۱ بر ۹۷ مغلوب دنور ناگتز شد.کری برور از دنور در این بازی ۲۴ امتیاز،۴ ریباند و ۲ توپ ربایی را به نام خود ثبت کرد.گرگ پوپوویچ (سرمربی اسپورز) در این بازی نیز از مانو جینوبلی آرژانتینی استفاده نکرد.
و بالاخره فینیکس سانز که در تابستان امسال استیو نش را از دست داد در خانه با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۳ پرتلند تریل بلیزرس را مغلوب کرد.در این بازی ۵ بازیکن فینیکس موفق شدند ۱۰ امتیاز یا بیشتر کسب کنند.
نتایج بازی های ۱۲ اکتبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

هایلایت

تورنتو

۷۵-۸۲

دیترویت

دانلود

ایندیانا

۹۱-۹۶

مینسوتا

دانلود

شیکاگو

۸۶-۸۳

کلیولند

دانلود

هیوستون

۷۵-۹۵

نیواورلئان

دانلود

سن آنتونیو

۹۷-۹۱

دنور

دانلود

یوتا

۸۱-۹۷

اکلاهاما سیتی

دانلود

فینیکس

۹۳-۱۰۴

پرتلند

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *