نتایج بازی های NBA در ۲۰ ژانویه

دوایت هاوارد (Dwight Howard)-استیو نش (Steve Nash)

مسابقات بسکتبال NBA در روز ۲۰ ژانویه با ۴ دیدار پیگیری شد.در یکی از مسابقات امروز تورنتو رپتورز در خانه با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۰۳ لس آنجلس لیکرز را مغلوب کرد تا کوبی و یارانش برای بیست و سومین بار در این فصل از رقابت ها طعم شکست را بچشند.خوزه کالدرون از رپتورز با کسب ۲۲ امتیاز،۹ پاس منجر به گل و ۲ ریباند یکی از بازیکنان شاخص این بازی بود.
دیترویت پیستونز در خانه با نتیجه ۱۰۳ بر ۸۸ بوستون سلتیکس را شکست داد تا تعداد باخت های متوالی سلتیکس به عدد ۳ برسد.گِرگ مونرو از دیترویت با کسب ۱۵ امتیاز،۱۱ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش در این بازی بود.
و بالاخره در یکی از بازی های نزدیک امروز دنور ناگتز در خانه با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۱۸ تیم قدرتمند اوکلاهما سیتی تاندر را شکست داد.کُری برور از دنور در این مسابقه که یک وقت اضافه داشت ۲۶ امتیاز،۶ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد تا تیمش به بیست و پنجمین پیروزی فصل خود دست یابد.۳۷ امتیاز کوین دورانت و ۳۶ امتیاز راسل وستبروک نیز نتوانست مانع نهمین شکست تاندر در این فصل از رقابت ها شود.
نتایج بازی های NBA در ۲۰ ژانویه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

تورنتو رپتورز

۱۰۳-۱۰۸

لس آنجلس لیکرز

دانلود

اورلاندو مجیک

۱۱۱-۱۰۵

دالاس ماوریکس

دانلود

دیترویت پیستونز

۸۸-۱۰۳

بوستون سلتیکس

دانلود

دنور ناگتز

۱۱۸-۱۲۱

اوکلاهما سیتی تاندر

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *