نتایج رقابت های NBA در ۲۱ ژانویه

مسابقات بسکتبال NBA

شکست خانگی ممفیس و نیویورک و پیروزی گلدن استیت و شیکاگو از مهمترین نتایج رقابت های NBA در ۲۱ ژانویه بود.در یکی از مسابقات امروز ممفیس گریزلیز بدون حامد حدادی در خانه با نتیجه ۸۱ بر ۸۲ مغلوب ایندیانا پیسرز شد.در این مسابقه پاول جرج از ایندیانا با کسب ۱۲ امتیاز،۱۰ ریباند و ۹ پاس منجر به گل ستاره تیمش بود.
در یکی دیگر از مسابقات امروز دو تیم ایالت نیویورک به مصاف هم رفتند که بروکلین در پایان حریف خود را شکست داد.بروکلین نتز در این دیدار که به میزبانی نیویورک نیکس برگزار شد با نتیجه ۸۸ بر ۸۵ پیروز شد.جو جانسون از نتز توانست در این مسابقه ۲۵ امتیاز،۵ پاس منجر به گل و ۳ ریباند به دست آورد تا تیمش به بیست و پنجمین برد فصل را به دست آورد.
گلدن استیت در خانه با نتیجه ۱۰۶ بر ۹۹ لس آنجلس کلیپرز را شکست داد تا کلیپرز صدر جدول کنفرانس غرب را به اکلاهاما سیتی تاندر واگذار کند.استفن کوری از گلدن استیت با کسب ۲۸ امتیاز،۶ پاس منجر به گل و ۳ ریباند یکی از بازیکنان شاخص این بازی بود.
و سرانجام شیکاگو بولز در خانه شکست دیگری را به کوبی برایانت و یارانش تحمیل کرد.بولز در این مسابقه با نتیجه ۹۵ بر ۸۳ به پیروزی رسید.کِرک هاینریش،گارد راس بولز در این مسابقه ۲۲ امتیاز،۸ پاس منجر به گل و ۷ ریباند به دست آورد.
نتایج و هایلایت رقابت های NBA در ۲۱ ژانویه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

ممفیس گریزلیز

۸۲-۸۱

ایندیانا پیسرز

دانلود

نیو اورلئان هورنتز

۱۰۵-۱۱۴

ساکرامنتو کینگز

دانلود

شارلوت بابکتز

۱۰۰-۹۴

هیوستون راکتز

دانلود

آتلانتا هاوکس

۹۶-۱۰۴

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

نیویورک نیکس

۸۸-۸۵

بروکلین نتز

دانلود

گلدن استیت واریورز

۹۹-۱۰۶

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۹۰-۸۵

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

شیکاگو بولز

۸۳-۹۵

لس آنجلس لیکرز

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس

۹۸-۹۵

واشنگتن ویزاردز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *