نتایج بسکتبال ان بی ای در ۱۸ ژانویه

کوین دورانت-شاون ماریون

شکست خانگی بوستون و دالاس و پیروزی واشنگتن و اسپورز از مهمترین نتایج بسکتبال ان بی ای در ۱۸ ژانویه بود.در یکی از مسابقات امروز بوستون سلتیکس در تی دی گاردن تنها با اختلاف ۱ امتیاز مغلوب میهمان خود شیکاگو بولز شد.در این مسابقه که یک وقت اضافه داشت و با نتیجه ۹۹ بر ۱۰۰ پایان یافت،کارلوس بوذر از بولز با کسب ۲۰ ریباند،۱۹ امتیاز و ۴ پاس منجر به گل،یکی از بازیکنان شاخص تیمش بود.
در یکی دیگر از مسابقات امروز سن آنتونیو اسپورز در خانه با نتیجه ۹۵ بر ۸۸ گلدن استیت واریورز را شکست داد تا سی و یکمین برد فصل خود را به دست آورد.تیم دانکن از اسپورز با کسب ۲۴ امتیاز،۱۰ ریباند،۳ بلاک شات و ۲ پاس منجر به گل،نقش به سزایی در پیروزی تیمش داشت.
واشنگتن ویزاردز که با رهایی جان وال از مصدومیت،جان تازه ای گرفته است و در چند بازی اخیر نتایج خوبی گرفته است،امروز نیز توانست میزبان خود دنور ناگتز را با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۸ شکست دهد.بردلی بیل از ویزاردز در این دیدار موفق به کسب ۲۳ امتیاز،۴ پاس منجر به گل و ۳ ریباند شد.جان وال نیز در این مسابقه ۱۲ پاس منجر به گل به هم تیمی هایش داد.
و سرانجام در یکی از حساس ترین بازی های امروز دالاس ماوریکس مقابل میهمان خود اوکلاهما سیتی تاندر مغلوب شد.نتیجه این بازی در پایان کوارتر چهارم ۱۰۵ بر ۱۰۵ بود؛اما در پایان وقت اضافه تاندر توانست ۱۱۷ بر ۱۱۴ دالاس را مغلوب کند.کوین دورانت با کسب ۵۲ امتیاز،۹ ریباند و ۲ توپ ربایی ستاره بی چون و چرای این بازی بود.این بیشترین امتیازی است که دورانت در طول دوران بازی خود در NBA در یک مسابقه کسب کرده است.
نتایج و هایلایت مسابقات ان بی ای در روز ۱۸ ژانویه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

بوستون سلتیکس

۱۰۰-۹۹

شیکاگو بولز

دانلود

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۱۰۱-۱۰۸

تورنتو رپتورز

دانلود

اورلاندو مجیک

۱۰۶-۱۰۰

شارلوت بابکتز

دانلود

ایندیانا پیسرز

۹۵-۱۰۵

هیوستون راکتز

دانلود

بروکلین نتز

۸۹-۹۴

آتلانتا هاوکس

دانلود

ممفیس گریزلیز

۶۹-۸۵

ساکرامنتو کینگز

دانلود

سن آنتونیو اسپورز

۸۸-۹۵

گلدن استیت واریورز

دانلود

دنور ناگتز

۱۱۲-۱۰۸

واشنگتن ویزاردز

دانلود

دالاس ماوریکس

۱۱۷-۱۱۴

اوکلاهما سیتی تاندر

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *