پیروزی اورگن و هاوایی پاسیفیک با درخشش کاظمی و فرمان

ارسلان کاظمی (Arsalan Kazemi)

رقابت های بسکتبال لیگ دانشگاه های آمریکا امروز پیگیری شد و تیم بسکتبال اورگن داکز که میهمان UCLA بود موفق شد با نتیجه ۷۶ بر ۶۷ صدرنشین منطقه PAC-12 را مغلوب کند.ارسلان کاظمی در این مسابقه موفق به کسب ۱۲ امتیاز،۱۱ ریباند و ۱ پاس منجر به گل شد تا برای چهارمین بار در این فصل از رقابت ها دابل دابل کند.سورن دیربوغوسیان،بازیکن ایرانی UCLA در این مسابقه فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد.
تیم داکز با کسب این پیروزی صدرنشینی منطقه PAC-12 را به دست آورد.این تیم در بازی بعدی خود،روز ۲۳ ژانویه در خانه به مصاف تیم واشنگتن استیت می رود.
اما در Division II لیگ دانشگاه های آمریکا،هاوایی پاسیفیک با نمایش خیره کننده فربد فرمان،ششمین پیروزی فصل خود را کسب کرد.هاوایی پاسیفیک موفق شد در این مسابقه با نتیجه ۷۵ بر ۴۸ تیم دانشگاه HOLY NAMES را شکست دهد.فرمان در این مسابقه ۲۳ دقیقه برای تیمش بازی کرد و موفق به کسب ۲۰ امتیاز،۹ ریباند و ۳ بلاک شات شد؛او در این دیدار ۹ پرتاب از ۱۲ پرتاب منطقه ای خود را تبدیل به امتیاز کرد.
تیم هاوایی پاسیفیک در بازی بعدی خود روز ۲۱ ژانویه به مصاف تیم Academy of Art می رود.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. محمود گفت:

    عالی بود مرسی شما بهترین خبرگزاری بسکتبالین واقعا ممنون

  2. محمدرضا گفت:

    آقا لطفا نمیشه هایلایت بازی های ارسلان کاظمی را بزارین؟ممنون.

    • admin گفت:

      سلام.
      متاسفانه فقط برای بعضی از بازی های NCAA هایلایت موجوده.به هر حال از بازی های بعدی سعی می کنم اگه هایلایتی بود برای دانلود قرار بدم.
      موفق باشی

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *