نتایج بسکتبال ان بی ای در ۱ ژانویه ۲۰۱۳

آماری استادمایر

مسابقات بسکتبال ان بی ای در اولین روز سال ۲۰۱۳ در حالی پیگیری شد که تیم های دالاس و دنور حریفان خود را مغلوب کردند و نیویورک و لیکرز شکست های خانگی را تجربه کردند.در یکی از مسابقات امروز واشنگتن ویزاردز میزبان دالاس ماوریکس بود که در پایان با نتیجه ۹۴ بر ۱۰۳ مغلوب نویتسکی و یارانش شد.در این مسابقه وینس کارتر از دالاس با کسب ۲۳ امتیاز،۴ ریباند و ۲ پاس منجر به گل،یکی از بازیکنانی بود که باعث شد دالاس بعد از ۶ شکست متوالی،طعم پیروزی را بچشد.
در یکی دیگر از مسابقات امروز نیویورک نیکس در خانه میزبان پورتلند تریل بلیزرس بود که با وجود درخشش کارملو آنتونی نتوانست حریف را پشت سر بگذارد.کارملو در این مسابقه که با نتیجه ۱۰۰ بر ۱۰۵ به سود پورتلند پایان یافت،۴۵ امتیاز،۷ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد.نیکس در این مسابقه پس از مدت ها آماری استادمایر را در ترکیب داشت.برای پورتلند نیز لامارکوس آلدریج،۱۹ امتیاز،۱۴ ریباند و ۲ پاس منجر به گل کسب کرد.
دنور ناگتز در خانه با نتیجه ۹۲ بر ۷۸ لس آنجلس کلیپرز را شکست داد تا نوار ۱۷ برد متوالی این تیم را قطع کند.دانیلو گالیناری از دنور با کسب ۱۷ امتیاز و ۶ ریباند،امتیازآورترین بازیکن تیمش در این بازی بود.
در آخرین بازی امروز نیز لس آنجلس لیکرز در استیپلز سنتر میزبان فیلادلفیا سیکسرز بود که در پایان با نتیجه ۹۹ بر ۱۰۳ بازی را به حریف واگذار کرد.جرو هالیدی و ایوان ترنر از فیلادلفیا به ترتیب با کسب ۲۶ و ۲۲ امتیاز،پرامتیازترین بازیکنان فیلادلفیا در این بازی بودند.
نتایج بسکتبال ان بی ای در روز ۱ ژانویه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

واشنگتن ویزاردز

۱۰۳-۹۴

دالاس ماوریکس

دانلود

نیویورک نیکس

۱۰۵-۱۰۰

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

دیترویت پیستونز

۹۷-۱۰۳

ساکرامنتو کینگز

دانلود

نیو اورلئان هورنتز

۹۵-۸۶

آتلانتا هاوکس

دانلود

دنور ناگتز

۷۸-۹۲

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۱۰۳-۹۹

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *