نتایج بسکتبال NBA در ۲۳ دسامبر

دیرک نویتسکی

در مهمترین بازی های NBA در ۲۳ دسامبر تیم های ایالت نیویورک پیروز شدند و دالاس با وجود بازگشت فوق ستاره خود باخت.در یکی از بازی های امروز بروکلین نتز در خانه با نتیجه ۹۵ بر ۹۲ فیلادلفیا سونی سیکسرز را شکست داد.جو جانسون از نتز با کسب ۲۲ امتیاز،۷ ریباند و ۲ پاس منجر به گل،یکی از بازیکنان شاخص میدان بود.
در دیگر مسابقه امروز،دیگر تیم ایالت نیویورک یعنی نیکس با نتیجه نزدیک ۹۴ بر ۹۱ میهمان خود،مینسوتا تیمبرولوز را شکست داد.کارملو آنتونی از نیکس با کسب ۳۳ امتیاز،۷ ریباند و ۲ پاس منجر به گل،ستاره این بازی بود.
و سرانجام در حساس ترین بازی دیشب دالاس ماوریکس که پس از مدت ها ستاره آلمانی خود،دیرک نویتزکی را در ترکیب داشت،با نتیجه ۹۱ بر ۱۲۹ مقابل میزبان خود سن آنتونیو اسپورز مغلوب شد.بازیکنان اسپورز در این بازی با به ثمر رساندن ۲۰ پرتاب سه امتیازی،بار دیگر رکورد پرتاب های سه امتیازی باشگاه اسپورز را شکستند.دنی گرین از سن آنتونیو با کسب ۲۵ امتیاز و ۴ ریباند،یکی از دلایل برتری تیمش در این مسابقه بود؛این بازیکن با عملکردی خیره کننده ۷ پرتاب از ۸ پرتاب ۳ امتیازی خود را به ثمر رساند.
نتایج بسکتبال NBA در ۲۳ دسامبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

بروکلین نتز

۹۲-۹۵

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

نیویورک نیکس

۹۱-۹۴

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

اورلاندو مجیک

۹۷-۹۳

یوتا جاز

دانلود

سن آنتونیو اسپورز

۹۱-۱۲۹

دالاس ماوریکس

دانلود

فینیکس سانز

۱۰۳-۷۷

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۹۶-۱۰۸

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *