دوین وید و بلیک گریفین به عنوان بازیکنان برتر هفته NBA انتخاب شدند

دوین وید و بلیک گریفین به عنوان بازیکنان برتر هفته NBA انتخاب شدند

روز دوشنبه دوین وید از هیت و بلیک گریفین از کلیپرز، به عنوان بازیکنان برتر هفته NBA در دو کنفرانس شرق و غرب انتخاب شدند. این دو نفر برای بازی هایی که از ۱۶ تا ۲۲ دسامبر انجام دادند توانستند این عناوین را به دست آورند.
دوین وید در مسابقات این هفته میانگین ۲۶٫۳ امتیاز (رتبه ۴ کنفرانس) را به ثبت رساند و تیمش را برای کسب سه برد رهبری کرد. او در هر سه بازی هفته حداقل ۲۰ امتیاز کسب کرد و کمترین درصد شوت های گل شده اش، ۵۶ درصد بود. این بازیکن در هر ۳ بازی، امتیاز آورترین بازیکن میامی بود. در روز ۱۸ دسامبر، دوین وید با به ثمر رساندن ۱۵ شوت از ۲۵ شوت خود ۳۲ امتیاز کسب کرد تا بیشترین امتیاز خود در این فصل از رقابت ها را به ثبت برساند. او در این بازی همچنین ۳ ریباند به دست آورد و میامی هیت با نتیجه ۹۷ بر ۹۴ ایندیانا پیسرز را شکست داد.
بلیک گریفین با متوسط ۲۶ امتیاز (رتبه ۳ کنفرانس)، ۱۱٫۳ ریباند (رتبه ۹ کنفرانس) و ۳٫۳ پاس منجر به گل، کلیپرز را برای ثبت ۴ برد در بازی های این هفته رهبری کرد. او در سه بازی هفته توانست در دو فاکتور امتیاز و ریباند دو رقمی شود. این بازیکن در پیروزی ۱۲۰ بر ۱۱۶ تیمش مقابل مینسوتا در ۲۲ دسامبر، ۳۲ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۴ توپ ربایی به دست آورد.
آل هارفورد از هاوکس، کمبا واکر از بابکتز، استفن کری از واریورز، کریس پاول از کلیپرز، راسل وستبروک و کوین دورانت از تاندر، دیمین لیلارد از تریل بلیزرس، کایل لَوری از رپتورز و جان وال از ویزاردز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بازیکن برتر، در این هفته از رقابت های لیگ بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *