نتایج مسابقات NBA در ۲۳ دسامبر ۲۰۱۳

نتایج مسابقات NBA در 23 دسامبر 2013

مسابقات NBA در روز ۲۳ دسامبر ۲۰۱۳، با برگزاری ۱۱ بازی پیگیری شد و در مهمترین بازی ها تیم های میامی و فینیکس حریفان خود را مغلوب کردند و بروکلین و هیوستون تن به شکست های خانگی دادند.
بروکلین نتز اولین بازی خود پس از مصدومیت بروک لوپز را با شکست پشت سر گذاشت. این تیم امروز در سالن بارکلیز سنتر میزبان ایندیانا پیسرز بود که با نتیجه ۸۶ بر ۱۰۳ مغلوب حریف شد. لنس استیفنسن و پاول جرج از ایندیانا، هر کدام در این دیدار ۲۶ امتیاز کسب کردند تا تیمشان بیست و سومین برد فصل را به دست آورد.
میامی هیت در خانه با نتیجه نزدیک ۱۲۱ بر ۱۱۹ آتلانتا هاوکس را شکست داد. در این مسابقه که یک وقت اضافه داشت، لبرون جیمز از هیت با کسب ۳۸ امتیاز، ۸ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، ستاره بازی بود. دوین وید از هیت، به دلیل درد زانو نتوانست در این مسابقه حاضر شود. از دیگر نکات قابل توجه این مسابقه به ثمر رسیدن ۱۷ پرتاب از ۳۴ شوت سه امتیازی بازیکنان آتلانتا بود.
دالاس ماوریکس در شبی که دیرک نویتسکی به جایگاه سیزدهم امتیاز آورترین بازیکنان تاریخ لیگ رسید، با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۴، میزبان خود، هیوستون راکتس را از پیش رو برداشت. نویتسکی در این مسابقه ۳۱ امتیاز، ۶ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن با به ثمر رساندن یک جامپ شات در کوارتر سوم این دیدار، الکس انگلیش را پشت سر گذاشت تا در رده سیزدهم پرامتیازترین های تاریخ NBA قرار گیرد. نویتسکی حالا به ۷۶۵ امتیاز نیاز دارد تا خود را به رده دوازدهم برساند.
فینیکس سانز که در چند بازی اخیر نتایجی بهتر از حد انتظار کسب کرده است، این بار با نتیجه ۱۱۷ بر ۹۰ میهمان خود، لس آنجلس لیکرز را در هم کوبید. پنج بازیکن سانز در این مسابقه موفق شدند امتیازات خود را دو رقمی کنند. پس از جدایی مارچین گرتات از سانز، انتظار می رفت این تیم روند نزولی داشته باشد.
نتایج مسابقات NBA در ۲۳ دسامبر ۲۰۱۳ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

شارلوت بابکتز

۱۱۰-۱۱۱

میلواکی باکز

دانلودلینک کمکی

کلیولند کاوالیرز

۱۱۵-۹۲

دیترویت پیستونز

دانلودلینک کمکی

اورلاندو مجیک

۱۰۳-۹۸

نیویورک نیکس

دانلودلینک کمکی

بروکلین نتز

۱۰۳-۸۶

ایندیانا پیسرز

دانلودلینک کمکی

میامی هیت

۱۱۹-۱۲۱

آتلانتا هاوکس

دانلودلینک کمکی

هیوستون راکتز

۱۱۱-۱۰۴

دالاس ماوریکس

دانلودلینک کمکی

ممفیس گریزلیز

۹۴-۱۰۴

یوتا جاز

دانلودلینک کمکی

سن آنتونیو اسپورز

۹۹-۱۱۲

تورنتو رپتورز

دانلودلینک کمکی

دنور ناگتز

۸۹-۸۱

گلدن استیت واریورز

دانلودلینک کمکی

فینیکس سانز

۹۰-۱۱۷

لس آنجلس لیکرز

دانلودلینک کمکی

ساکرامنتو کینگز

۱۱۳-۱۰۰

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلودلینک کمکی

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. kobe گفت:

    سلام ببخشید انگار کارملو انتونی تو این بازی مصدوم شده ایا مصدومیتش جدیه؟

  2. hidden گفت:

    داداش استیو نش هنوز مصدومه؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *