بروک لوپز به دلیل شکستگی پا، ادامه فصل را از دست داد

بروک لوپز به دلیل شکستگی پا، ادامه فصل را از دست داد

یک منبع لیگ تایید کرد بروک لوپز؛ سنتر بروکلین نتز به دلیل شکستگی پا ادامه فصل را از دست داد تا وضعیت تیمش که شروع نا امید کننده ای در این فصل از رقابت ها داشته است، بدتر شود.
این شکستگی در پای راست لوپز اتفاق افتاده است که پیش از این و در سال ۲۰۱۱ نیز یکبار دچار شکستگی شده بود.
این منبع لیگ گفت لوپز فکر می کند این شکستگی در نیمه دوم بازی تیمش مقابل فیلادلفیا که با باخت نتز همراه بود، اتفاق افتاده است.لوپز در این مسابقه ۴۴ دقیقه بازی کرد و با به ثمر رساندن ۹ شوت از ۱۹ شوت، توانست ۲۲ امتیاز کسب کند؛ علاوه بر آن ۷ ریباند نیز به دست آورد. تیم نتز بعد از بازی و هنگامی که لوپز تحت آزمایش X-rays قرار گرفت، از این موضوع مطلع شد.
نتز که در ابتدای فصل به عنوان مدعی قهرمانی مطرح می شد، به دلیل مصدومیت های متعدد شروع خوبی نداشته است و تا کنون رکورد ۹ برد و ۱۷ باخت را به ثبت رسانده است. این تیم در بازه های زمانی مختلف، بازیکنانی چون درون ویلیامز، پاپل پیرس، آندری کیریلنکو و جیسون تری را به دلیل مصدومیت از دست داده است.
اما به نظر می رسد مصدومیت بروک لوپز که منجر به پایان کار این بازیکن شده است، بزرگترین ضربه برای نتز باشد. این بازیکن در رقابت های این فصل میانگین ۲۰٫۷ امتیاز و ۶ ریباند را به ثبت رسانده بود و یکی از مهره های تاثیر گذار جیسون کید در منطقه Paint بود که باعث برتری نتز بر سایر تیم ها در این نقطه از زمین می شد.
به نظر می رسد کوین گارنت جایگزین لوپز در پست سنتر شود و دقایق بازی آندری بلاچ نیز افزایش یابد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *