شکستگی پای تایسون چندلر و دوری ۴ تا ۶ هفته ای از مسابقات

شکستگی پای تایسون چندلر و دوری 4 تا 6 هفته ای از مسابقات

تایسون چندلر؛ سنتر تیم تیم نیویورک نیکس دچار یک شکستگی کوچک در ناحیه استخوان نازک نی پای راست شده است و انتظار می رود ۴ تا ۶ هفته از مسابقات را از دست بدهد.
چندلر مسابقه در کوارتر نخست مسابقه سه شنبه شب تیمش مقابل بابکتز، پس از برخورد با گارد بابکتز؛ کمبا والکر به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد .
آزمایشات بیشتری که روز چهارشنبه روی پای چندلر انجام شد این شکستگی را نشان داد.
تیم نیکس اعلام کرده است هیچ یک از رباط ها یا عصب های پای این بازیکن آسیب ندیده است و نیازی به عمل جراحی ندارد.
چندلر مسلما دومین بازیکن مهم نیکس پس از کارملو انتونی است، بنابراین نیکس برای پر کردن جای خالی این بازیکن تحت فشار خواهد بود.
در حال حاضر نیکس کنیون مارتین، آماری استادمایر و کول آلدریچ را در ترکیب دارد که احتمال بازی کردن آنها در پست سنتر وجود دارد.مایک وودسن قصد داشت از استادمایر و مارتین به طور نوبتی و یک بازی در میان استفاده کند تا این دو نفر را برای ادامه فصل از مصدومیت حفظ کند.اما حالا احتمالا برنامه هایش تغییر خواهد کرد.
این در حالی است که دقایق بازی هر دو بازیکن محدود شده است؛دلیل محدود بودن زمان بازی استادمایر مشکلات مربوط به زانویش است.بنابراین احتمالا مارتین ۳۵ ساله دقایقی بیشتر از آنچه پیش بینی می شد در زمین خواهد بود.
آندریا بارنیانی با ۷ فوت قد دیگر بازیکن بلند قد نیکس است اما او بیشتر یک بازیکن پیرامونی است.متا ورد پیس دیگر فروارد نیکس است که احتمالا تیم نیکس مجبور می شود روی ریباند های زیر حلقه او حساب باز کند.
چندلر در ۴ بازی اول این فصل متوسط ۷٫۳ امتیاز و ۹ ریباند را به ثبت رساند.او در پیروزی تیمش مقابل میلواکی در اولین بازی فصل، ۵ بلاک شات به ثبت رساند و در بازی مقابل بولز ۱۹ ریباند و ۴ بلاک شات داشت.
مایک وودسن پس از شکست سه شنبه شب تیمش مقابل بابکتز، که باعث شد رکورد این تیم به ۳ باخت و ۱ برد برسد، از عملکرد تیمش ابراز نارضایتی کرد.
وودسن گفت:”دفاع ما در حال حاضر وضعیت بدی داره.ما مجبوریم این بخش رو بهبود بدیم.برای اینکه تو کورس بمونیم باید دفاع کنیم و همچنین توپ ها رو ریباند کنیم.”

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *