نتایج مسابقات ان بی ای در ۶ نوامبر ۲۰۱۳

نتایج مسابقات ان بی ای در 6 نوامبر 2013-پاول جرج

پنجمین پیروزی متوالی پیسرز، اولین پیروزی بوستون، شکست خانگی ممفیس و پیروزی اکلاهما از مهمترین نتایج مسابقات ان بی ای در ۶ نوامبر ۲۰۱۳ بود.
در حساس ترین مسابقه روز ششم نوامبر بسکتبال NBA، تیم های ایندیانا پیسرز و شیکاگو بولز در ایندیانا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۹۷ بر ۸۰ به سود پیسرز پایان یافت.پاول جرج از ایندیانا با کسب ۲۱ امتیاز، ۶ ریباند و ۳ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص تیمش در این بازی بود.پیسرز با کسب این پیروزی تعداد بردهای خود در این فصل را به عدد ۵ رساند؛ در حالی که هنوز مقابل هیچ تیمی شکست نخورده است.آخرین باری که این تیم فصل را با پنج برد متوالی آغاز کرد فصل ۱۹۷۱-۷۲ بود که توانست در آن فصل قهرمان ABA شود.
بوستون سلتیکس با سرمربیگری برد استیونس، اولین برد فصل خود را مقابل یوتا کسب کرد.این مسابقه که در تی دی گاردن برگزار گردید با نتیجه ۹۷ بر ۸۷ به سود سلتیکس پایان یافت.برندون بس از بوستون در این دیدار ۲۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات کسب کرد.بازیکنان یوتا در این دیدار تنها ۱ پرتاب از ۱۰ پرتاب ۳ امتیازی خود را وارد سبد کردند تا پنجمین باخت فصلشان را تجربه کنند؛در حالی که هنوز نتوانسته اند هیچ بردی به دست آورند.
ممفیس گریزلیز در خانه با نتیجه ۸۴ بر ۹۹ مغلوب نیو اورلئانز پلیکانز شد.انتونی دیویس از پلیکانز با کسب ۱۸ امتیاز،۹ ریباند، ۳ توپ ربایی، ۳ بلاک شات و ۲ پاس منجر به گل،از عوامل پیروزی تیمش در این بازی بود.کسب ۲۶ امتیاز توسط مایک کانلی نیز نتوانست مانع شکست ممفیس در این دیدار شود.
در آخرین بازی امروز نیز، اکلاهما سیتی تاندر در خانه با نتیجه ۱۰۷ بر ۹۳ دالاس موریکس را پشت سر گذاشت.کوین دورانت از تاندر در این دیدار ۲۳ امتیاز، ۱۰ پاس منجر به گل، ۳ ریباند و ۲ توپ ربایی به دست آورد.
نتایج و هایلایت های مسابقات ان بی ای در ۶ نوامبر ۲۰۱۳ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

شارلوت بابکتز

۹۰-۹۲

تورنتو رپتورز

دانلود

ایندیانا پیسرز

۸۰-۹۷

شیکاگو بولز

دانلود

اورلاندو مجیک

۹۰-۹۸

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۱۱۶-۱۰۲

واشنگتن ویزاردز

دانلود

بوستون سلتیکس

۸۷-۹۷

یوتا جاز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۹۹-۸۴

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلود

میلواکی باکز

۱۰۴-۱۰۹

کلیولند کاوالیرز

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۱۰۶-۹۳

گلدن استیت واریورز

دانلود

سن آنتونیو اسپورز

۹۶-۹۹

فینیکس سانز

دانلود

اکلاهما سیتی تاندر

۹۳-۱۰۷

دالاس ماوریکس

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. حمیدرضا گفت:

    سلام .خسته نباشید میخواستم بدونم کسی بیو گرافی مختصری از ماریو چالمرز داره ؟اگه دارید بنویسید.ممنون میشم

  2. erfan24 گفت:

    Hamidreza joon fek konam jave miami bad gereftat mario chalmers dar had ye bazikon khoob ham nist ke bekhai biogeraphisham bekhooni

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *