نتایج مسابقات NBA در پانزده نوامبر

لبرون جیمز-آندره ایگودالا

مسابقات بسکتبال NBA در روز پانزده نوامبر با ۳ دیدار پیگیری شد.در یکی از بازی های امروز بروکلین نتز در خانه با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۷ بوستون سلتیکس را شکست داد.در این مسابقه درون ویلیامز از بروکلین موفق به کسب ۲۴ امتیاز،۸ پاس منجر به گل و ۳ ریباند شد.البته داک ریورز (سرمربی سلتیکس) در این مسابقه گارد راس خود،راژان راندو را به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پای راست در اختیار نداشت.
در دیگر بازی حساس امروز سن آنتونیو اسپورز در خانه شکست را پذیرفت.اسپورز در این مسابقه با نتیجه ۱۰۰ بر ۱۰۴ مغلوب نیویورک نیکس شد تا مسن ترین تیم این فصل NBA (نیکس) ششمین پیروزی متوالی خود را به دست آورد.ریموند فلتون از نیویورک با کسب ۲۵ امتیاز،۷ پاس منجر به گل و ۳ ریباند به عنوان امتیازآورترین بازیکن زمین شناخته شد.
در آخرین بازی امروز نیز میامی هیت موفق شد در خانه دنور ناگتز،با نتیجه ۹۸ بر ۹۳ این تیم را شکست دهد.هیت در این دیدار گارد خود،دوین وید را به دلیل رگ به رگ شدن پای چپش،در اختیار نداشت.لبران جیمز با کسب ۲۷ امتیاز،۱۲ پاس منجر به گل،۷ ریباند و ۳ بلاک شات یکی از عوامل پیروزی هیت در این بازی بود.
نتایج و هایلایت مسابقات NBA در پانزده نوامبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

هایلایت

بروکلین نتز

۹۷-۱۰۲

بوستون سلتیکس

دانلود

سن آنتونیو اسپورز

۱۰۴-۱۰۰

نیویورک نیکس

دانلود

دنور ناگتز

۹۸-۹۳

میامی هیت

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. moh@mad گفت:

    سلام وب باحالی داریمممم به وب منم سر بزن وب منم مثل مال خودته بیا در موردش حرف بزنیم

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *