نتایج لیگ بسکتبال ان بی ای در ۲۲ دسامبر ۲۰۱۳

نتایج لیگ بسکتبال ان بی ای در 22 دسامبر 2013

مسابقات لیگ بسکتبال ان بی ای در ۲۲ دسامبر ۲۰۱۳ با پیروزی پیسرز و کلیپرز و شکست خانگی تاندر همراه بود.
ایندیانا پیسرز با تریپل دابل لنس استیفنسن، با نتیجه ۱۰۶ بر ۷۹ بوستون سلتیکس را شکست داد. استیفنسن در این مسابقه خانگی ۱۲ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل برای تیمش کسب کرد تا سومین تریپل دابل حود در این فصل از رقابت ها را ثبت کند. (دانلود هایلایت مسابقهلینک کمکی)
تورنتو رپتورز با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۸ اکلاهما سیتی تاندر را از پیش رو برداشت تا اولین شکست خانگی فصل را به شاگردان اسکات بروکس تحمیل کند. کایل لوری از رپتورز با ۲۲ امتیاز، ۹ پاس منجر به گل، ۷ ریباند و ۴ توپ ربایی، ستاره این بازی بود. راسل وستبروک از اکلاهما نیز توانست ۲۷ امتیاز برای تیمش کسب کند. (دانلود هایلایت مسابقهلینک کمکی)
در آخرین مسابقه امروز که یک وقت اضافه داشت، لس آنجلس کلیپرز در خانه با نتیجه ۱۲۰ بر ۱۱۶ مینسوتا تیمبرولوز را مغلوب کرد. بلیک گریفین از کلیپرز در این دیدار ۳۲ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۴ توپ ربایی و ۲ پاس منجر به گل، به دست آورد. همتای گریفین در مینسوتا گرچه عملکرد بهتری نسبت به رقیبش داشت اما نتوانست مانع شکست تیمش شود؛ کوین لاو در این دیدار ۴۵ امتیاز، ۱۹ ریباند و ۶ پاس منجر به گل، برای مینسوتا کسب کرد. (دانلود هایلایت مسابقهلینک کمکی)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. مسعود زراعت پرور گفت:

    این پیراهنارو هرکی طراحی کرده خدا بگم چیکارش کنه. آخه این چیه؟ انگار دارن فوتبال بازی میکنن. خداییش خیلی مزخرفه

  2. حمیدرضا گفت:

    لباس پلو خوریشونه

  3. آذرخش گفت:

    :-))

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *