نتایج مسابقات ان بی ای در ۵ دسامبر ۲۰۱۳

نتایج مسابقات ان بی ای در 5 دسامبر 2013

مسابقات ان بی ای در ۵ دسامبر ۲۰۱۳ با ۳ دیدار پیگیری شد و تیم های نیویورک ، کلیپرز و شیکاگو حریفان خود را شکست دادند .
در یکی از مسابقات امروز تیم های بروکلین نتز و نیویورک نیکس در بارکلیز سنتر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۱۱۳ بر ۸۳ به سود نیکس پایان یافت . کارملو انتونی از نیویورک در این دیدار ۱۹ امتیاز ، ۱۰ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد تا تیمش پس از ۹ باخت متوالی سرانجام ، طعم پیروزی را بچشد .(دانلود هایلایت مسابقه)
داک ریورز در شبی که کلیپرز با نتیجه ۱۰۱ بر ۸۱ میزبان خود ؛ ممفیس گریزلیز را مغلوب کرد ، بیست و سومین مربی تاریخ لیگ لقب گرفت که توانسته به مرز ۶۰۰ پیروزی برسد . ریک آدلمن و گرگ پوپویچ دیگر مربیان فعال لیگ هستند که حداقل ۶۰۰ پیروزی در کارنامه دارند . در این مسابقه ۶ بازیکن کلیپرز موفق شدند حداقل ۱۰ امتیاز کسب کنند .(دانلود هایلایت مسابقه)
در آخرین مسابقه امروز نیز شیکاگو بولز در خانه میزبان میامی هیت بود که توانست با نتیجه ۱۰۷ بر ۸۷ از سد این تیم بگذرد . کارلوس بوذر از بولز با کسب ۲۷ امتیاز و ۹ ریباند ، امتیاز آورترین بازیکن این میدان بود . کریس اندرسون و دوین وید از میامی در این مسابقه غایب بودند .(دانلود هایلایت مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *