نتایج بسکتبال ان بی ای در ۱۱ دسامبر ۲۰۱۳

نتایج بسکتبال ان بی ای در 11 دسامبر 2013

در مهمترین مسابقات بسکتبال ان بی ای در ۱۱ دسامبر ۲۰۱۳، تیم های کلیپرز، اکلاهما، نیویورک و گلدن استیت، حریفان خود را مغلوب کردند.
دیشب و در سالن تی دی گاردن شهر بوستون، داک ریورز برای اولین بار در ۱۰ سال گذشته سرمربیگری تیمی به غیر از بوستون را بر عهده داشت. مسابقه دیشب تیم های کلیپرز و بوستون با نتیجه ۹۶ بر ۸۸ به سود کلیپرز پایان یافت تا ریورز اولین پیروزی را مقابل تیم سابق خود کسب کند. کریس پاول از کلیپرز با کسب ۲۲ امتیاز، ۹ پاس منجر به گل، ۷ ریباند و ۲ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص این بازی بود.
ممفیس گریزلیز در خانه میزبان اکلاهما سیتی تاندر بود که در پایان با نتیجه ۱۰۰ بر ۱۱۶ مغلوب حریف شد. راسل وستبروک از اکلاهما با کسب ۲۷ امتیاز، ۹ پاس منجر به گل، ۶ ریباند و ۲ توپ ربایی، بهترین بازیکن این مسابقه بود.
نیویورک نیکس در مدیسون اسکوئر گاردن با نتیجه ۸۳ بر ۷۸ شیکاگو بولز را مغلوب کرد تا پس از چند شکست، سرانجام یک پیروزی به دست آورد.کارملو انتونی از نیکس در این دیدار ۳۰ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. نیکس در حالی در این مسابقه پیروز شد که لوئل دنگ از بولز به دلیل مصدومیت، قادر به حضور در زمین نبود.
در آخرین مسابقه امروز، گلدن استیت واریورز با جامپ شات ثانیه های پایانی استفن کری، با نتیجه ۹۵ بر ۹۳ دالاس ماوریکس را از پیش رو برداشت. کری در ۳ ثانیه مانده به پایان این بازی شوت خود را وارد سبد کرد تا تیمش به سیزدهمین پیروزی فصل دست یابد. این بازیکن در این مسابقه ۳۳ امتیاز، ۹ پاس منجر به گل، ۴ ریباند و ۳ توپ ربایی به دست آورد.
نتایج بسکتبال ان بی ای در ۱۱ دسامبر ۲۰۱۳ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

شارلوت بابکتز

۹۲-۸۳

اورلاندو مجیک

دانلود

بوستون سلتیکس

۹۶-۸۸

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۱۱۶-۱۰۰

اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

میلواکی باکز

۱۰۹-۷۷

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۹۹-۱۰۶

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

نیو اورلئانز پلیکانز

۱۰۶-۱۱۱

دیترویت پیستونز

دانلود

نیویورک نیکس

۷۸-۸۳

شیکاگو بولز

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۱۲۲-۱۰۱

یوتا جاز

دانلود

گلدن استیت واریورز

۹۳-۹۵

دالاس ماوریکس

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. مهرداادقصاصی گفت:

    بهتر از این نمیشه !!!!!! عالیه ادامه بدید

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *