نتایج بسکتبال NBA در دهم دسامبر ۲۰۱۳

نتایج بسکتبال NBA در دهم دسامبر 2013

مسابقات بسکتبال NBA در دهم دسامبر ۲۰۱۳ با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد و در مهمترین بازی ها، تیم های کلیولند، ایندیانا،بروکلین و فینیکس، حریفان خود را شکست دادند.
در یکی از مسابقات امروز کلیولند کاوالیرز در خانه میزبان نیویورک نیکس بود که با درخشش کایری ایروینگ، توانست با نتیجه ۱۰۹ بر ۹۴ حریف را مغلوب کند. ایروینگ در این مسابقه ۳۷ امتیاز و ۱۱ پاس منجر به گل برای تیمش کسب کرد. کسب ۲۹ امتیاز توسط کارملو نیز نتوانست نتیجه را به نفع نیکس تغییر دهد.
در مهمترین بازی دیشب، جدال تیم های اول و دوم کنفرانس شرق، به سود ایندیانا پایان یافت. ایندیانا در این بازی خانگی با نتیجه ۹۰ بر ۸۴ میامی هیت را از پیش رو برداشت تا رکورد بردهای خانگی خود را به عدد ۱۰ برساند؛ در حالی که هنوز در خانه مغلوب هیچ تیمی نشده است. روی هیبرت از ایندیانا در این مسابقه ۲۴ امتیاز و ۵ ریباند به دست آورد.
بروکلین نتز در شب بازگشت کوین گارنت و پاول پیرس به بوستون، با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۶ سلتیکس را شکست داد. درون ویلیامز از نتز، پس از مدتی مصدومیت، در این بازی دوباره به میدان رفت و توانست ۲۵ امتیاز، ۷ پاس منجر به گل و ۳ ریباند به دست آورد.
در آخرین مسابقه امروز، لس آنجلس لیکرز در استیپلز سنتر میزبان فینیکس سانز بود که با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۱۴ مغلوب حریف خود شد. گران دراگیچ از فینیکس با ۳۱ امتیاز، ۵ پاس منجر به گل و ۲ ریباند، امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود.
نتایج بسکتبال NBA در دهم دسامبر ۲۰۱۳ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

کلیولند کاوالیرز

۹۴-۱۰۹

نیویورک نیکس

دانلود

ایندیانا پیسرز

۸۴-۹۰

میامی هیت

دانلود

تورنتو رپتورز

۱۱۶-۱۰۳

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

آتلانتا هاوکس

۱۰۱-۹۲

اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

بروکلین نتز

۹۶-۱۰۴

بوستون سلتیکس

دانلود

دیترویت پیستونز

۱۲۱-۹۴

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

شیکاگو بولز

۷۸-۷۴

میلواکی باکز

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۱۱۴-۱۰۸

فینیکس سانز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *