نتایج رقابت های NBA در هشتم دسامبر ۲۰۱۳

نتایج رقابت های NBA در هشتم دسامبر 2013

رقابت های NBA در هشتم دسامبر ۲۰۱۳ با پنج بازی پیگیری شد و تیم های بوستون، میامی، هیوستون، اکلاهما و تورنتو موفق به شکست حریفان خود شدند .
در اولین بازی امروز نیویورک نیکس در مدیسون اسکوئر گاردن میزبان بوستون سلتیکس بود که در پایان با نتیجه ۷۳ بر ۱۱۴ مغلوب حریف شد .این دهمین شکست نیکس در ۱۲ مسابقه اخیر بود؛ شکستی که شاید مایک وودسن را یک گام دیگر به اخراج شدن نزدیک کرد. ۶ بازیکن بوستون در این مسابقه حداقل ۱۰ امتیاز کسب کردند و جردن کرافورد با کسب ۲۳ امتیاز، پرامتیازترین بازیکن در بین این شش نفر بود. (دانلود هایلایت مسابقه)
دیترویت پیستونز در خانه میزبان میامی هیت بود که با نتیجه ۹۵ بر ۱۱۰ بازی را به حریف واگذار کرد . لبرون جیمز از هیت در شب غیبت دوین وید و مایکل بیزلی ، ۲۴ امتیاز، ۹ پاس منجر به گل، ۷ ریباند و ۲ توپ ربایی کسب کرد تا تیمش شانزدهمین برد فصل را کسب کند. (دانلود هایلایت مسابقه)
هیوستون راکتس در حضور ۱۶۴۰۷ نفر تماشاچی حاضر در سالن تویوتا سنتر، با نتیجه ۹۸ بر ۸۸ اورلاندو مجیک را از پیش رو برداشت. جیمز هاردن از راکتس با کسب ۲۷ امتیاز، ۱۰ پاس منجر به گل و ۸ ریباند، تنها ۲ ریباند دیگر برای تریپل دابل نیاز داشت. (دانلود هایلایت مسابقه)
در یکی از بازی های حساس دیشب، اکلاهما سیتی تاندر در خانه میزبان ایندیانا پیسرز بود و توانست با نتیجه ۱۱۸ بر ۹۴،تیم اول شرق را در هم بکوبد. کوین دورانت از اکلاهما با ۳۶ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۵ پاس منجر به گل، امتیازآورترین بازیکن تیمش در این دیدار بود. این دهمین برد خانگی اکلاهما در این فصل از رقابت ها بود؛ در حالی که هنوز در خانه شکست نخورده است. (دانلود هایلایت مسابقه)
در آخرین بازی امروز که بسیاری از طرفداران لیکرز و بسکتبال منتظر تماشای آن بودند، این تیم میزبان تورنتو رپتورز بود؛ مسابقه ای که در آن سرانجام کوبی برایانت به بسکتبال بازگشت. لیکرز این بازی را با نتیجه ۹۴ بر ۱۰۶ به حریف واگذار کرد. برایانت در این مسابقه ۲۸ دقیقه برای تیمش بازی کرد و توانست ۹ امتیاز، ۸ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی کسب کند. امیر جانسون از رپتورز در این مسابقه ۳۲ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن بیشترین امتیاز دوران حرفه ایش در لیگ را در این دیدار به ثبت رساند. (دانلود هایلایت مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *