نتایج رقابت های NBA در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۳

نتایج رقابت های NBA در 19 نوامبر 2013

رقابت های NBA در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۳ با برگزاری ۵ مسابقه پیگیری شد که در مهمترین بازی ها، تیم های پیستونز، هیت و راکتس، حریفان خود را مغلوب کردند.
در یکی از مسابقات امروز، دیترویت پیستونز در خانه با نتیجه ۹۲ بر ۸۶ نیویورک نیکس را شکست داد.رادنی استاکی از پیستونز در این مسابقه ۲۱ امتیاز، ۵ پاس منجر به گل و ۲ ریباند برای تیمش کسب کرد.نیکس در این مسابقه ریمون فلتون و متا ورد پیس را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.
میامی هیت بدون حضور دوین وید با نتیجه ۱۰۴ بر ۸۸ میهمان خود آتلانتا هاوکس را از پیش رو برداشت.کریس باش از هیت با کسب ۱۹ امتیاز و ۵ ریباند، تاثیر گذارترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود.دوین وید که در آخر هفته گذشته، در دو روز متوالی برای هیت به میدان رفت، در این مسابقه به دلیل درد زانو غایب بود.
هیوستون راکتس در خانه با نتیجه ۱۰۹ بر ۸۵ بوستون سلتیکس را شکست داد تا با کسب هشتمین برد فصل، خود را به رده پنجم کنفرانس غرب برساند.ترنس جونز که دومین فصل حضورش در راکتس را تجربه می کند، در ۲۷ دقیقه حضورش در این مسابقه، ۲۴ امتیاز، ۹ ریباند و ۲ بلاک شات برای تیمش به دست آورد.کورتنی لی از بوستون نیز با کسب ۱۷ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود.
نتایج رقابت های NBA در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۳ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

واشنگتن ویزاردز

۱۰۰-۱۰۴

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

دیترویت پیستونز

۸۶-۹۲

نیویورک نیکس

دانلود

میامی هیت

۸۸-۱۰۴

آتلانتا هاوکس

دانلود

هیوستون راکتز

۸۵-۱۰۹

بوستون سلتیکس

دانلود

سکرامنتو کینگز

۱۰۴-۱۰۷

فینیکس سانز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. حمیدرضا گفت:

    ادمین جان لطفا صفحه ی مربو ط به جدول وبرنامه بازی ها رو بزار.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *